ARFARA-KALAMATAS-MESSHNIAS

ARFARA-KALAMATAS-MESSHNIAS
ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΣΤΡΑΤΙ ΒΑΔΙΖΩ ΑΓΚΑΘΙΑ ΑΓΓΙΖΩ ΚΑΙ ΜΑΤΩΝΩ , ΡΟΔΑ ΜΥΡΙΖΩ ΚΑΙ ΑΝΑΣΕΝΩ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΩ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ....... stamos

Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ ΜΑΣ *

ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ...ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΜΟΜΗΛΑΚΙ ΜΑΣ !!


~* Να γελάσεις απ' τα βάθη των χρυσών σου ματιών
Eίμαστε μες στο δικό μας κόσμο.

Η πιο όμορφη θάλασσα
είναι αυτή που δεν έχουμε ακόμα ταξιδέψει .
Τα πιο όμορφα παιδιά δεν έχουν μεγαλώσει ακόμα .
Τις πιο όμορφες μέρες μας
δεν τις έχουμε ζήσει ακόμα .
Κι αυτό που θέλω να σου πω,
το πιο όμορφο απ' όλα,
δε στο 'χω πει ακόμα...
ΝΑΖΙΜ ΧΙΚΜΕΤ
Μαζι με την καλημερα μου και την ευχη
να εχετε μια πανεμορφη ημερα .........
~ * Κρατατε τις ομορφες στιγμες της ζωης μας,που ειναι πολυτιμες και μοναδικες και καντε τις ασπιδα,
σε οτι θελει να σας πληγωσει ... την αγαπη μου ...
~* • · ** Χριστίνα Κυριμοπούλου: Στη φυλακή από τα 14!!
· Roger Federer: Ο... άλλος Ρότζερ Φέντερερ
· Στα «χαρακώματα» των προβλημάτων
Χριστίνα Κυριμοπούλου: Στη φυλακή από τα 14!!
Posted: 11 Jul 2009 01:28 PM PDT
Μεγάλωσε μέσα στη φυλακή!!σήμερα είναι μια νέα γυναίκα 20 ετών.
η Χριστίνα Κυριμοπούλου μπήκε στη φυλακή στα 14.
τα κρίματά της βαριά: και εξαρτημένη από ουσίες και με ενεργή ψυχοπαθολογία και ρομά.
η θητεία της στη φυλακή σημαδεύτηκε από μια σειρά κραυγών: συνεχείς απόπειρες αυτοκτονίας σημάδεψαν το σώμα της - η ψυχή της ήταν ήδη σημαδεμένη!
έτσι μεγάλωνε η Χριστίνα μέσα στη φυλακή.
σήμερα είναι μια νέα γυναίκα 20 ετών.
το Δίκτυο Γυναικών Ευρώπης και η Πρωτοβουλία για τα Δικαιώματα των Κρατουμένων βρίσκονται κοντά στη Χριστίνα από τη στιγμή που η δικηγόρος της Χρύσα Πετσιμέρη έκανε έκκληση μέσω των ΜΜΕ (http://www.tvxs.gr/v8664) για τη στήριξή της σε στενή συνεργασία με την επιμελήτρια ανηλίκων στην οποία έχει ανατεθεί η περίπτωσή της.
Τον Ιούνιο του 2009 η Χριστίνα Κυριμοπούλου προετοιμαζόταν για το εξιτήριο από τη φυλακή.η τελευταία εκδίκασή της υπόθεσής της, στα τέλη Μαΐου ήταν πολύ θετική: ορίστηκε η επιμέλεια της στην επιμελήτρια ανηλίκων και άνοιξε ο δρόμος για την υφ' όρων απόλυσή της από τη φυλακή Ελαιώνα Θήβας, όπου είναι έγκλειστη.και καθώς μια ομάδα φορέων και ανθρώπων που τη στηρίζουν προετοίμαζαν το έδαφος για την ομαλή επανένταξή της έσκασε η βόμβα: παρουσιάστηκε από το πουθενά μια ερήμην καταδίκη της σε 4 μήνες φυλάκιση για κλοπή του 2004 - όταν η ίδια ήταν ανήλικη- από δικαστήριο ενηλίκων. η καταδίκη εκδόθηκε το 2007 όταν η Χριστίνα ήταν ακόμα ανήλικη και μάλιστα έγκλειστη στις φυλακές, αλλά κανένας δεν φρόντισε να την ειδοποιήσει, ώστε να παραστεί στη δίκη!τελείως "τυχαία" η απόφαση αυτή ανασύρθηκε πια όταν είχε ήδη δρομολογηθεί η απελευθέρωσή της.εκείνο το Σάββατο η Χριστίνα έκανε άλλη μια απόπειρα αυτοκτονίας: έκοψε τα χιλιοκομμένα χέρια της. επίσης αντιστάθηκε στην παροχή βοήθειας από τους δεσμοφύλακες.την Παρασκευή 3/7/2009 με θλίψη μαθαίνουμε ότι το Συμβούλιο της Φυλακής όπου κρατείται της αρνείται την υφ' όρων απόλυση, παρά τις δικαστικές αποφάσεις και της επιβάλει πειθαρχική ποινή για την απόπειρα αυτοκτονίας και μεταγωγή σε άλλη φυλακή, μακριά από όσους την αγαπάνε και τη φροντίζουν.

σήμερα Τρίτη 7/7/2009 δυστυχώς η απόφαση για τη μεταγωγή της Χριστίνας είναι γεγονός.έχει ορισθεί να μεταφερθεί στη φυλακή Διαβατών Θεσσαλονίκης, χωρίς να γνωρίζουμε ακριβώς το πότε.όσοι έχουν τις στοιχειώδεις νομικές γνώσεις, γνωρίζουν ότι η απόπειρα αυτοκτονίας στις φυλακές δεν τιμωρείται πειθαρχικά. αυτό που επικαλούνται οι αρχές της φυλακής και την τιμωρούν είναι ότι όταν επιχείρησαν να της παρέχουν τις πρώτες βοήθειες και ενώ η Χριστίνα αιμορραγούσε τους φώναξε να μην πλησιάσουν διότι είναι φορέας ηπατίτιδας.ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΞΕΛΑΒΑΝ ΩΣ ΑΠΕΙΛΗ και για αυτό το λόγο την τιμωρούν!η ίδια ζήτησε συγνώμη για το γεγονός, κλαίγοντας τους κάλεσε να της επιτρέψουν να μείνει στη Θήβα.όλες οι εκκλήσεις της βρήκαν τοίχο! τον τοίχο μέσα στον οποίο μεγάλωσε, τον μόνο που γνωρίζει ως περιβάλλον…
ενώνουμε τη φωνή μας με εκείνους που διαμαρτύρονται για την απόφαση αυτή και σας καλούμε να προσυπογράψετε το κείμενο διαμαρτυρίας που βρίσκεται στο site της Πρωτοβουλίας για τα Δικαιώματα των Κρατουμένων στο http://www.keli.gr/
παράλληλα η πανεπιστημιακός Αφροδίτη Κουκουτσάκη συγκεντρώνει υπογραφές διαμαρτυρίας από πανεπιστημιακούς και ερευνητές στο christinakyrimopoulou@gmail.com σε καλώ αγαπητέ αναγνώστη να κάνεις κάτι για αυτή τη νέα γυναίκα!
· μίλησε στους φίλους σου και στην οικογένειά σου.
· γράψε στο blog σου, στο facebook, στο twitter και άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
· δες το κείμενο διαμαρτυρίας της Πρωτοβουλίας για τα δικαιώματα των κρατουμένων και υπογράψτε το. (το αντιγράφεις και το αποστέλλεις στο http://www.blogger.com/christina_kyrimopoulou@yahoo.gr συμπεριλαμβάνοντας το όνομα, το επάγγελμα και την περιοχή σου)
· δες το κείμενο διαμαρτυρίας των πανεπιστημιακών και ερευνητών στο blog της Αφροδίτης Κουκουτσάκη και υπόγραψέ το αν αυτή είναι η ιδιότητά σου. (το αντιγράφεις και το αποστέλλεις στο christinakyrimopoulou@gmail.com συμπεριλαμβάνοντας επώνυμο, όνομα, και πανεπιστήμιο)
· αν εκπροσωπείς ΜΚΟ για τα ανθρώπινα δικαιώματα επικοινώνησε μαζί μας στα τηλέφωνα στο mail http://www.blogger.com/giraffeforhumanrights%20@gmail.com

μπορείτε επίσης να πληροφορηθείτε από τα εξής:http://crimevssocialcontrol.blogspot.com/2009/07/blog-post_1914.htmlhttp://crimevssocialcontrol.blogspot.com/2009/07/blog-post_03.htmlhttp://crimevssocialcontrol.blogspot.com/2009/06/blog-post_3475.htmlhttp://giraffeforhumanrigts.blogspot.com/
http://soupbonesoup.blogspot.com/
http://www.keli.gr/
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=60826
Αναρτήθηκε από kokalina στις 2:00 μμ
**Roger Federer: Ο... άλλος Ρότζερ Φέντερερ
Posted: 11 Jul 2009 01:13 PM PDT
Σπουδαίος και εκτός γηπέδων!!
Όλοι γνωρίζουμε τον σπουδαίο τενίστα Ρότζερ Φέντερερ, ο οποίος από την περασμένη Κυριακή έγινε ο πρώτος που έχει κερδίσει 15 τουρνουά γκραν σλαμ, άρα είναι και ο κορυφαίος στην ιστορία του αθλήματος!Ωστόσο, ο Ελβετός αθλητής δεν είναι σπουδαίος μόνο εντός αλλά και εκτός γηπέδων, έχοντας αναπτύξει πλούσια ανθρωπιστική δράση. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2003 δημιούργησε το Ίδρυμα «Roger Federer», το οποίο έχει ως σκοπό την καθοδήγηση των νέων στο αθλητισμό. Επίσης, έχει ανακηρυχτεί πρεσβευτής καλής θέλησης από την UNICEF το 2006 και έχει συμμετάσχει σε εκστρατείες για τη βοήθεια σε χώρες του Τρίτου Κόσμου αλλά και κατά του AIDS. Γενικά, τον ενδιαφέρει ο,τιδήποτε έχει σχέση με την ενίσχυση των άπορων και αδύναμων παιδιών και είναι γνωστός για την παρουσία του σε διάφορα φιλανθρωπικά ιδρύματα.
Στη φωτογραφία, ο Φέντερερ σε επίσκεψή του το 2006 στην επαρχία Ταμίλ Νάντου στην Ινδία, με παιδάκια που έχασαν τους γονείς τους στο φονικό τσουνάμι. Mόνο η έκφραση του παιδιού που κρατάει ο Ελβετός αξίζει χίλια γκραν σλαμ!!!
Αναρτήθηκε από Πιγκουίνος στις 11:48
&*Στα «χαρακώματα» των προβλημάτων
Posted: 11 Jul 2009 08:44 AM PDT
Ο όρος αυτοτραυματισμός αναφέρεται σε όλες εκείνες τις
επιθετικές συμπεριφορές
που εκδηλώνει ένα άτομο, όχι προς άλλους, αλλά προς τον ίδιο του τον εαυτό και δεν έχει ως σκοπό την αυτοκτονία.

Οι επαναλαμβανόμενοι αυτοτραυματισμοί αποτελούν ένα σοβαρό φαινόμενο που δεν ερμηνεύεται εύκολα καθώς πρόκειται για ένα φαινόμενο – γρίφο. Ποικίλες θεωρίες έχουν προσπαθήσει να εστιάσουν στα κίνητρα που κρύβονται πίσω από τον αυτοτραυματισμό και τα κοινά θέματα αφορούν τη ρύθμιση του συναισθήματος και την προσπάθεια για επικοινωνία με τους γύρω.

Ο όρος αυτοτραυματισμός περιλαμβάνει συμπεριφορές όπως:

· το σκίσιμο του δέρματος με διάφορα αιχμηρά αντικείμενα (γνωστό και ως χαράκωμα)
· τα χτυπήματα, με γροθιές και μπουνιές, σε διάφορα σημεία του σώματος
· το δάγκωμα των νυχιών όταν γίνεται με υπερβολική ένταση και συχνότητα
· την τριχοτιλλομανία. Η επαναλαμβανόμενη αφαίρεση τριχών (από τα μαλλιά και τις βλεφαρίδες) με αποτέλεσμα την εμφανή αραίωση τριχών.
· το ξύσιμο συγκεκριμένου σημείου του σώματος με αυξημένη ένταση, διάρκεια και συχνότητα. Πολλές φορές χρησιμοποιούνται τα νύχια του χεριού αλλά και διάφορα άλλα αιχμηρά αντικείμενα.
· τα εγκαύματα
· το σπάσιμο των οστών με βαριά αντικείμενα ή εργαλεία

Πολλά άτομα εκδηλώνουν τις παραπάνω συμπεριφορές με σκοπό να προκαλέσουν φυσικό πόνο στο σώμα τους και έτσι να απαλλαγούν από τον ψυχικό πόνο που βιώνουν από το άγχος και από την πίεση γεγονότων όπως κακοποίηση, θάνατος, οικογενειακά προβλήματα, μοναξιά, παραμέληση.
Επίσης, πολλοί είναι εκείνοι που συνδέουν τον αυτοτραυματισμό με την αίσθηση της αυτοτιμωρίας.
Ο αυτοτραυματισμός συνδέεται άμεσα με την ανακούφιση από επώδυνες σκέψεις και συναισθήματα και ενισχύεται τις περισσότερες φορές με την προσοχή και τη φροντίδα που παρέχεται παράλληλα από τους γύρω. Έφηβοι αναφέρουν ότι μειώνονται τα αρνητικά/ δυσάρεστα συναισθήματα ενώ αυξάνονται τα θετικά/ ευχάριστα συναισθήματα αμέσως μετά τον αυτοτραυματισμό. Παραμένει όμως ανεξήγητος ο ακριβής μηχανισμός με τον οποίο μια επίπονη διαδικασία παίζει τόσο ανακουφιστικό ρόλο και μάλιστα οδηγεί ένα άτομο να βιώσει ευχάριστα συναισθήματα.
Χαρακτηριστικό του αυτοτραυματισμού είναι ότι οι περισσότεροι προτιμούν να μη φαίνεται ότι έχουν καταφύγει σε τέτοιου είδους συμπεριφορές και αυτοτραυματίζονται όταν είναι μόνοι τους κρύβοντας στη συνέχεια τα σημάδια. Από την άλλη μεριά αναφέρονται και ομάδες εφήβων που συναντιούνται με σκοπό τον αυτοτραυματισμό και τότε δε γίνεται λόγος για συμπεριφορά που οδηγεί σε ανακούφιση ψυχικού πόνου αλλά σε συμπεριφορά που σκοπό έχει την ανάπτυξη του αισθήματος του «ανήκειν» σε κοινωνική ομάδα.
Τέλος πολλά άτομα εκδηλώνουν αυτοτραυματική συμπεριφορά λόγω κάποιας ψυχικής διαταραχής.
Σε καμία περίπτωση ο αυτοτραυματισμός δεν είναι μια αποτυχημένη απόπειρα αυτοκτονίας. Παρ’ όλα αυτά δεν μπορεί να αποκλειστεί η πιθανότητα θανατηφόρου χτυπήματος κατά τη διάρκεια αυτοτραυματισμών. Αυξημένη, επίσης, είναι η πιθανότητα εθισμού του ατόμου στη συγκεκριμένη συμπεριφορά γι αυτό και είναι επιτακτική ανάγκη να αντιμετωπιστεί άμεσα κάθε μορφή αυτοτραυματισμού.

Εάν αντιληφθείτε ότι το παιδί σας αυτοτραυματίζεται:

· - Διατηρήστε την ψυχραιμία σας. Ο πανικός δεν είναι καλός σύμβουλος και μπορεί να σας οδηγήσει σε λάθος συμπεριφορές και δηλώσεις. Μιλήστε στο παιδί σας όταν είστε έτοιμοι κι εσείς για διάλογο.
· Μην το εκλαμβάνεται σαν αποτυχία να προστατέψετε το παιδί σας και μην κατηγορήσετε τον εαυτό σας. Είστε αρκετά ικανοί να το αντιμετωπίσετε εφόσον το έχετε εντοπίσει και θέλετε να βοηθήσετε το παιδί σας.
· - Δείξτε κατανόηση για το πώς νοιώθει το παιδί σας και δηλώστε ετοιμότητα και διαθεσιμότητα να βρείτε μαζί υγιείς τρόπους να διαχειρίζεται το παιδί σας οποιαδήποτε συναισθήματα δυσφορίας.
· - Οι τελεσίδικες δηλώσεις δεν θα βοηθήσουν. Το «ή το σταματάς ή …» δεν θα φέρει επιθυμητά αποτελέσματα και αντιδράσεις. Άλλωστε τις περισσότερες φορές «η κραυγή για βοήθεια» είναι αυτή που κρύβεται πίσω από τον αυτοτραυματισμό.
· - Συγκεντρώστε πληροφορίες και απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό. Η Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά S.O.S. 1056 λειτουργεί χωρίς χρέωση, 7 ημέρες την εβδομάδα και 24 ώρες τη μέρα ενώ πάντα βρίσκεται κοινωνικός λειτουργός ή ψυχολόγος για να μοιραστείτε τις ανησυχίες σας και να βρείτε μαζί μια λύση.
το χαμόγελο του παιδιού
· **Καταγγελία για παιδικό βιβλίο δώρο της τυχερής σακούλας με αισχρολογίες στο κείμενο του...
· «η αγωγή του παιδιού αρχίζει εκ κοιλίας μητρός και μάλιστα εξ άκρας συλλήψεως» Γέροντας Πορφύριος
· Η σημασία της μουσικής για την αγωγή του παιδιού.
Καταγγελία για παιδικό βιβλίο δώρο της τυχερής σακούλας με αισχρολογίες στο κείμενο του...
Posted: 12 Jul 2009 09:02 PM PDT
1:02 πμ Αναρτήθηκε από Enimerwsi.gr
Διαβάστε με μεγάλη προσοχή, για να δείτε την αδιαφορία, την ανευθυνότητα και την αναισθησία των υπευθύνων στους οποίους απευθύνεται η παρακάτω καταγγελία. Εδώ και λίγα χρόνια αρκετά διαδεδομένη είναι στα παιδιά μας η "τυχερή σακούλα". Μέσα στην τυχερή σακούλα την οποία μπορείτε να την προμηθευτείτε για τα ΠΑΙΔΙΑ σας από περίπτερα ή μαγαζία ψιλικών ειδών, τα ΠΑΙΔΙΑ μας θα βρούν διάφορες "εκπλήξεις" που βρίσκονται μέσα σε αυτήν.
Προχθές λοιπόν αγοράσαμε μία τέτοια σακούλα και για το δικό μας παιδί. Είχε μέσα ένα παιδικό βιβλίο ποντιακών και άλλων ανεκδότων, των Εκδόσεων ΣΠΑΘΗ-ΝΙΚΗΤΗΣ. Μέσα λοιπόν στις σελίδες του συγκεκριμένου βιβλίου το οποίο τονίζουμε ότι απευθύνεται σε παιδιά, θαυμάστε τι ωραία ανέκδοτα ήταν τυπωμένα:

Και αυτές οι σελίδες είναι μόνο ένα δείγμα των ανεκδότων που υπήρχαν μέσα. Είναι ντροπή και αίσχος και για την εταιρία που παρασκευάζει και διαθέτει στο εμπόριο τις τυχερές σακούλες αλλά και για τον εκδοτικό οίκο, ακόμα και από λάθος τους, να βρίσκονται αυτά τα βιβλία μέσα. Διότι σίγουρα δεν είναι μόνο ένα βιβλίο το οποίο έτυχε να το βρούμε εμείς.Τα στοιχεία του ΕΚΔΟΤΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ όπου μπορείτε να κάνετε τα παράπονα σας για τη συνεργασία που έκανε να τοποθετούνται τα συγκεκριμένα βιβλία μέσα στην τυχερή σακούλα είναι τα εξής:Έπεται συνέχεια!

Όνομα Εκδοτικού Οίκου :
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΠΑΘΗ
Ονοματεπώνυμο Εκδότη:
ΣΠΑΘΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ
Θεματικές Κατηγορίες Βιβλίων:
Λογοτεχνία
Αναλυτική Περιγραφή Θεματικών Κατηγοριών Βιβλίων:
Παιδική Λογοτεχνία
Διεύθυνση:
Σ. ΑΝΔΡΙΚΟΥ 9, 19002, ΠΑΙΑΝΙΑ, ΑΤΤΙΚΗΣ
Τηλέφωνο:
210 6020358, 6029769
Fax:
210 6020358
«η αγωγή του παιδιού αρχίζει εκ κοιλίας μητρός και μάλιστα εξ άκρας συλλήψεως» Γέροντας Πορφύριος
Posted: 12 Jul 2009 12:49 PM PDT
Ο άνθρωπος πριν να διαπεράσει την πύλη της γεννήσεως και να ζήσει στο «εξωτερικό», ορατό, απρόσωπο Μεγάλο Σύμπαν, έχει ήδη διανύσει μια μακρόχρονη περίοδο εννέα μηνών σ' ένα μικρό, «εσωτερικό», προσωπικό, αόρατο σύμπαν (την μητρική κοιλιά), την Μήτρα της Μητέρας του. Και απ' αυτήν την περίοδο των εννέα μηνών - ιδιαίτερα μακρόχρονη, λόγω των συνταρακτικά γρήγορων ρυθμών αναπτύξεως της εμβρυϊκής ζωής - εξαρτάται κατά την σύγχρονη επιστήμη η υγεία, η ψυχική ισορροπία και η πνευματική δομή: οι ιδιοφυίες ή η έλλειψή τους και η ποιότητα του χαρακτήρα που ο άνθρωπος θα εκδηλώσει κατά την μεταγεννητική ζωή του!

Η επιστήμη στην πρώτη της έρευνα της εμβρυϊκής ζωής, ανακάλυψε τις αισθητηριακές ικανότητες του εμβρύου:Το έμβρυο έχει αφή:Αισθάνεται το χάδι του πατέρα και της μητέρας πάνω στην κοιλιά και στρίβει ολόκληρο για να το δεχθεί! Αν είναι ταραγμένο, αυτό το χάδι τους του προσφέρει για πάντα το αίσθημα της ασφάλειας. Ειδικός κλάδος που δημιουργήθηκε από τον Ολλανδό επιστήμονα Frans Weldman, «η αυτονομία» (διδάσκει τους νόμους της αφής) διδάσκεται στους φοιτητές της Ιατρικής σε πολλές χώρες.
\

Το έμβρυο έχει γεύση:Όταν το αμνιακό υγρό έχει γλυκιά γεύση, εκείνο καταπίνει διπλές γουλιές ενώ αν είναι πικρό, το φτύνει και δείχνει δυσαρεστημένο! Μάλιστα ο τρόπος διατροφής της μητέρας στην εγκυμοσύνη, καθορίζει αργότερα τη γεύση του παιδιού και την προτίμησή του προς ορισμένες τροφές ή την απέχθειά του προς άλλες! (ευκαιρία να το διδάξουμε την υγιεινή διατροφή!)

Αλλά προπαντός το έμβρυο ακούει:Eπικοινωνώντας έτσι με το εξωμήτριο περιβάλλον. Πρώτα - πρώτα τον καρδιακό παλμό της μητέρας και συνδέεται έτσι με τον ρυθμό που υπάρχει παντού μέσα στο Σύμπαν.

Τα συμπεράσματα των ερευνητών, πειραματικά τεκμηριωμένα, λόγω της μεγάλης ανάπτυξης της τεχνολογίας των υπερήχων, η οποία επιτρέπει τη λεπτομερή παρακολούθηση της εμβρυϊκής ζωής, αλλά και της ανάπτυξης νέων ψυχολογικών και λοιπών μεθόδων αναδρομής στην εμβρυϊκή ζωή, συγκλίνουν στις εξής βασικές αρχές:• Η εμβρυϊκή ανθρώπινη ύπαρξη, ήδη από την αρχή της ζωής της, 'εξ άκρας συλλήψεως', από την γονιμοποίηση του ωαρίου από το σπερματοζωάριο, έχει «αυτό - συνείδηση», αισθητηριακές αντιλήψεις, συναισθηματικά και νοητικά βιώματα και μνήμη.• Το έμβρυο, ενωμένο σωματικά και ψυχικά με την Μητέρα, ήδη μετά τη σύλληψη δέχεται και ζει την ίδια στιγμή μαζί της τα συναισθήματά της, τις σκέψεις της, τις ιδέες της, τα βιώματά της. Αυτές οι πρώτες εμπειρίες διαπλάθουν την σωματική και ψυχική ύπαρξή του και καθορίζουν την μελλοντική του υγεία και νοοτροπία.
Το άκουσμα της μητέρας
Η φωνή της μητέρας και η μουσική πλάθουν το σώμα και διαμορφώνουν το χαρακτήρα του μελλογέννητου.Η φωνή της μητέρας είναι το πιο σημαντικό άκουσμα του εμβρύου. Το έμβρυο συνδέεται ψυχικά με την μητέρα του ιδίως μέσα από την φωνή της. Αν η φωνή της μητέρας είναι εμποτισμένη με συγκίνηση, με αγάπη, αν έχει αυτές τις αποχρώσεις, που μόνον η αγάπη της μπορεί να προσδώσει, αυτή η συγκίνηση, η αγάπη, αυτή η πάλλουσα αρμονική φωνής της μητέρας, δομεί αρμονικά όλα τα όργανα του εμβρύου, ιδιαίτερα οικοδομεί αρμονικά τον εγκέφαλό του και το νευρικό του σύστημα. Και το κυριότερο μέσα απ' αυτή την ευτυχή ακοή, την ευτυχή επικοινωνία του εμβρύου με την μητέρα του, το παιδί αντλεί ένα βαθύ συναίσθημα ασφαλείας, μια επιθυμία επικοινωνίας με τον κόσμο, όπου θα ζήσει μετά τη γέννησή του. Αν αντίθετα αυτή η επικοινωνία δεν είναι ευτυχισμένη - επειδή το έμβρυο συναλάμβανε τους απορριπτικούς ήχους της φωνής της μητέρας του, αν η επικοινωνία ήταν τραυματική, το παιδί δεν επιθυμεί να επικοινωνήσει με το περιβάλλον του. Και μετά τη γέννησή του, αυτή η έλλειψη επιθυμίας επικοινωνίας μπορεί να εκδηλωθεί ως αντικοινωνικότητα, ως μελαγχολία, ως επιθετικότητα και υπερβολική εσωστρέφεια, ή να φθάσει ακόμη και στον αυτισμό.

Άγγλος ιατρός (ο Salk, 1981) ανακάλυψε ότι οι ρυθμικοί, ήρεμοι κανονικοί χτύποι της καρδιάς της μητέρας ενίσχυαν και ηρεμούσαν το έμβρυο, ενώ οι άτακτοι από το στρες χτύποι της καρδιά της, το τάραζαν. Όταν ο γιατρός αυτός έβαλε σε θερμοκοιτίδες στα πρόωρα βρέφη να ακούνε τον ρυθμό της καρδιάς της μητέρας (μέσα από κασέτα), παρατήρησε γρήγορη αύξηση του βάρους τους...

Το αυτί του εμβρύου ολοκληρώνεται και γίνεται λειτουργικό στους τεσσερσήμισι μήνες της κυήσεως. Ο δόκτωρ Tomatis όμως εξηγεί ότι «κάθε κύτταρο του εμβρύου είναι και ένα αυτί». Το έμβρυο ακούει δηλαδή μετά τη σύλληψη με όλα του τα κύτταρα, κι αυτή η ακοή του εξωτερικού κόσμου μέσα από την μήτρα της μητέρας του προσδιορίζει, μετά την γέννησή του, την ποιότητα της επικοινωνίας του, καθώς και την ανάγκη του για επικοινωνία με τον κόσμο. Η φωνή της μητέρας, του πατέρα και του περιβάλλοντος γενικά του παιδιού, όταν μάλιστα διαποτίζονται από την αγάπη, που (όπως οι μουσικοί ξέρουν), δίνει στη φωνή τον πλούτο των «αρμονικών», ενεργοποιεί το έμβρυο, ενδυναμώνει το νευρικό του σύστημα, το προετοιμάζει στην άσκηση του λόγου και της ομιλίας, στην εκμάθηση της μητρικής του γλώσσας, στην ευγλωττία και στην καλή σχολική και μαθησιακή επίδοση!




Ο Γάλλος καθηγητής Tomatis, θεραπεύει στα κέντρα που ήδη λειτουργούν σε όλον τον κόσμο (και στην Ελλάδα) τους διαταραγμένους ή αγχωμένους ψυχικά ενήλικους και παιδιά (από λεκτικές, ακουστικές και λοιπές διαταραχές επικοινωνίας) βάζοντάς τους ν' ακούσουν τη φωνή της μητέρα τους, και αν δεν υπάρχει, τους βάζει τη μουσική Mozart, όπως ακουγόταν σε εμβρυϊκή περίοδο, μέσα από το υδάτινο περιβάλλον της μήτρας. Συνταρακτική είναι η επίδραση της μουσικής στο έμβρυο. Αγαπάει τη μουσική και μάλιστα κάνει τις επιλογές του. Μας λένε ότι το έμβρυο αγαπάει την απαλή κλασσική μουσική - ιδίως Mozart και του Βιβάλντι - ενώ ενοχλείται από την έντονη μουσική του Μπετόβεν και αρρωσταίνει από την μοντέρνα μουσική «σκληρού μετάλλου» δίνει κλωτσιές στη μητέρα του, όταν ακούει αυτή τη μουσική)! Διάσημοι μουσικοί όπως οι Yehudi Menuhin, Olivier Messian, Arthuro Rubinstein, όταν ρωτήθηκαν από πότε αισθάνθηκαν την αγάπη για τη μουσική, δήλωσαν δημόσια ότι αυτήν την αγάπη την είχαν ήδη κατά τη γέννησή τους και ότι την όφειλαν στην μητέρα τους, που έπαιζε ή άκουγε μουσική στην εγκυμοσύνη της. Ο Ούγγρος μουσικοσυνθέτης Zoltan Kodaly και ο Yehudi Menuhin διδάσκουν ότι η μουσική αγωγή του παιδιού πρέπει ν' αρχίσει πριν από τη γέννηση!Το τραγούδι της μητέρας και του πατέρα και μάλιστα σε χορωδία συγκλονίζουν το έμβρυο και βοηθούν την αρμονική του ανάπτυξη, γιατί κάθε ήχος βοηθάει στην ανάπτυξη ενός συγκεκριμένου μέρους του ανθρώπινου σώματος.Οι ψυχικές ικανότητες του εμβρύου.α) το έμβρυο αισθάνεται τα συναισθήματα της μητέρας τους.β) συλλαμβάνει τις σκέψεις της μέσα από τα ίδια του τα κύτταρα.γ) το έμβρυο έχει μνήμη και απομνημονεύει, εγγράφοντας στα κύτταρά του, τις σκέψεις της μητέρας του, τα μηνύματα που εκείνη του στέλνει, τη σχέση της με τον πατέρα, τη στάση της στη ζωή, τη νοοτροπία της, τα ιδανικά και τους στόχους της, την ποιότητα της ύπαρξής της.Το έμβρυο συναισθάνεται ιδιαίτερα την ψυχική στάση που η μητέρα του τρέφει απέναντί του. Αν είναι θετική ή απορριπτική. Αν επιθυμεί τη γέννησή του ή όχι.Ο ιατρός Αθ. Καυκαλίδης μας αναφέρει περιπτώσεις ενηλίκων, που αναβίωναν τις τραγικές προγεννητικές τους εμπειρίες της μη επιθυμίας της γέννησής τους από τη μητέρα τους (της μη αποδοχής της εγκυμοσύνης της καθώς και εμπειρίες απόγνωσης από τον ταραγμένο ψυχισμό της). Πολλοί ερευνητές αναφέρουν περιπτώσεις ομοφυλοφιλίας που οφείλονταν στην μη αποδοχή του φύλου από τη μητέρα (που επιθυμούσε κοριτσάκι ενώ είχε αγόρι μέσα της) ή στο φόβο του ενήλικου άνδρα να ξαναβρεθεί στη γυναικεία μήτρα και να ξαναζήσει έτσι τις τραυματικές εμπειρίες που έχει βιώσει ως έμβρυο.Η επιθυμία της εγκύου για κορίτσι, ενώ έχει αγόρι (ήδη από τη σύλληψη το φύλο είναι καθορισμένο), δίνει στο αγοράκι χαρακτηριστικά θηλυπρέπειας και η επιθυμία της για αγοράκι ενώ έχει ήδη κοριτσάκι, δίνει στο κοριτσάκι χαρακτηριστικά αγοροκόριτσου και δυσκολεύει στο κορίτσι τη λειτουργίά της μητρότητας.

Και στις δύο περιπτώσεις δημιουργείται στο νέο άνθρωπο σύγχυση ως προς την ταυτότητα του φύλλου, διότι η επιθυμία της μητέρας επιδρά στο ορμονικό σύστημα του παιδιού.Η έγκυος πρέπει απλώς να επιθυμεί έναν ΑΝΘΡΩΠΟ ολοκληρωμένο με όλες τις αρετές, «ανδρικές» και «γυναικείες»! Η αρνητική στάση της μητέρας ή του πατέρα προκαλεί σοβαρό τραύμα για το μωρό, που παρακωλύει την ομαλή φυσική και ψυχική του ανάπτυξη, εγγράφεται στα κύτταρά του και εκτός από τις φυσικές ατέλειες, αδυναμίες, που μπορεί να δημιουργήσει, μειώνει την επιθυμία του για ζωή και επικοινωνία με τον κόσμο, όπου προορίζεται να ζήσει... Αντίθετα τα θετικά συναισθήματα, όπως η χαρά, η ευτυχία, ο θαυμασμός, η γεμάτη εμπιστοσύνη, σεβασμό και αισιοδοξία αναμονή της γέννησής του, που επίσης εγγράφονται, συνεισφέρουν σημαντικά στην υγιή, ομαλή και αισιόδοξη φυσική, συναισθηματική και νοητική του ανάπτυξη.
Ιωάννα ΜαρήΠρόεδρος της Ελληνικής Εταιρίας Προγεννητικής Αγωγής
This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now
Η σημασία της μουσικής για την αγωγή του παιδιού.
Posted: 12 Jul 2009 12:22 PM PDT
Η σημασία της μουσικής στην εκπαίδευση του παιδιού είναι μεγάλη. Ξέρουμε πόσο άμεσα επενεργεί η μουσική στο συναισθηματικό κόσμο του ανθρώπου, ιδιαίτερα όταν ο κόσμος αυτός είναι ο εύπλαστος και ευαίσθητος συναισθηματικός κόσμος του παιδιού....

Η μουσική, με το να βοηθά στην έκφραση των συναισθημάτων μας, θετικών ή αρνητικών, συντελεί στην ανάπτυξη μιας όσο το δυνατό ισορροπημένης προσωπικότητας.
Στη μουσική εκπαίδευση του παιδιού κύριος σκοπός μας δεν πρέπει να είναι τόσο να κάνουμε τα παιδιά μας μουσικούς, όσο να τα διπλασιάσουμε σαν άτομα με την ευεργετική επίδραση της μουσικής.
Στόχος μας είναι η ευχαρίστηση που παίρνουν από τη μουσική, η ευαισθησία που αναπτύσσεται σ' αυτά μέσω της και η πειθαρχία που αποκτούν από τη συμμετοχή τους στις μουσικές δραστηριότητες να τα βοηθήσουν να μεγαλώσουν περισσότερο ευτυχισμένα, περισσότερο ώριμα και έτοιμα να παίξουν το ρόλο τους στην κοινωνία.Με την ευκαιρία της ομαδικής εργασίας που προσφέρει η μουσική, το παιδί αναμφίβολα θα γνωρίσει την επιτυχία που θα του δώσει αυτοπεποίθηση. Ιδιαίτερα σε ένα παιδί προβληματικό από συναισθηματικά συμπλέγματα η επιτυχία σε μια μουσική δραστηριότητα μπορεί να του δώσει την απαιτούμενη αυτοπεποίθηση για ν' απελευθερωθεί και να δείξει τις πραγματικές του ικανότητες.Στη μουσική η ικανοποίηση της επιτυχίας είναι διπλή. Το παιδί τη δέχεται κατ' αρχήν σαν άτομο, αλλά και σαν μέλος της ομάδας και είναι πολύ βασικό για τη διαμόρφωση του χαρακτήρα του να ερεθιστεί στην ομαδική εργασία και στην ομαδική απόκτηση εμπειριών. Μέσω του ομαδικού τραγουδιού, της κίνησης, των παιχνιδιών με τραγούδι και των ομαδικών εκτελέσεων ενόργανης μουσικής, προσφέρονται θαυμάσιες ευκαιρίες στα παιδιά για κοινωνικοποίηση. Οι μουσικές δραστηριότητες, όπως η κίνηση, τα παιχνίδια με τραγούδι ή η εκμάθηση ενός οργάνου, ασκούν επίσης το παιδί στην αυτοπειθαρχία, στον έλεγχο και το συντονισμό των κινήσεών του.Πάνω από όλα όμως, η μουσική μπορεί να προσφέρει στο κάθε παιδί, την πραγματική χαρά και ευχαρίστηση. Τη χαρά που ίσως προέρχεται από το άκουσμα μιας εύθυμης και αγαπητής μελωδίας, τηχαρά σαν αποτέλεσμα μιας δημιουργικής εργασίας. Αυτό το συναίσθημα της χαράς το παιδί δεν θα το κρατήσει μόνο για τον εαυτό του, αλλά θα το χαρίσει και στους άλλους, στην οικογένειά του, στους φίλους του...
πηγή: musicheaven
Kotsiraki

· &* Καμπανάκι για το κάπνισμα στην εγκυμοσύνη
· Unforgettable YEARS
· Ευαίσθητα Παιδιά
Καμπανάκι για το κάπνισμα στην εγκυμοσύνη
Posted: 13 Jul 2009 12:38 PM PDT
Οι γυναίκες που καπνίζουν στη διάρκεια της κυήσεως προκαλούν μόνιμες βλάβες στα αιμοφόρα αγγεία των παιδιών τους, οι οποίες μπορεί να ανιχνευθούν νωρίς μετά την ενηλικίωση και να αυξήσουν τον κίνδυνο μελλοντικής καρδιαγγειακής νόσου, σύμφωνα με μελέτη που παρουσιάσθηκε σε συνέδριο της Αμερικανικής Εταιρείας Καρδιάς (ΑΗΑ)."Οι γυναίκες πρέπει να πάψουν να καπνίζουν, ιδίως κατά την εγκυμοσύνη, εάν θέλουν να διαφυλάξουν την υγεία του αγέννητου μωρού τους", είπε στους συνέδρους ο επικεφαλής ερευνητής δρ Κάνο Σ. Ουϊτερβααλ, από το Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου της Ουτρέχτης, στην Ολλανδία.Όπως εξήγησε στο Ρόιτερς, υπάρχει αυξανόμενο ενδιαφέρον για τις "ρίζες των χρόνιων νοσημάτων νωρίς στη ζωή", το οποίο τροφοδοτείται εν μέρει από το εύρημα ότι το χαμηλό βάρος κατά την γέννηση σχετίζεται με αυξημένα ποσοστά καρδιαγγειακής νόσου.Επειδή η έκθεση στον καπνό των τσιγάρων κατά την εγκυμοσυνη αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες κινδύνου για χαμηλό βάρος κατά τη γέννηση, οι ολλανδοί ερευνητές προσπάθησαν να διαπιστώσουν εάν υπάρχει συσχέτιση του καπνίσματος με τον εκ γενετής αυξημένο κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου. Ελέγχοντας τους ιατρικούς φακέλους 732 εθελοντών οι οποίοι γεννήθηκαν μεταξύ 1970 και 1973 και οι οποίοι είχαν υποβληθεί σε υπερηχογραφήματα αγγείων μεταξύ 1999 και 2000, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι 215 που είχαν γεννηθεί από εγκύους καπνίστριες είχαν πολύ πιο μεγάλη πάχυνση των τοιχωμάτων των καρωτίδων αρτηριών τους.- Οι καρωτίδες είναι οι δύο κύριες αρτηρίες στον λαιμό, οι οποίες τροφοδοτούν με αίμα τον εγκέφαλο. Η αυξημένη πάχυνση των τοιχωμάτων τους σηματοδοτεί αυξημένο κίνδυνο αναπτύξεως καρδιαγγειακής νόσου, συμπεριλαμβανομένων των εγκεφαλικών επεισοδίων. Την μεγαλύτερη πάχυνση των καρωτίδων είχαν οι νέοι, οι οποίοι είχαν γεννηθεί από γονείς καπνιστές. "Τα ευρήματά μας υποδηλώνουν ότι τόσο το ενεργητικό όσο και το παθητικό κάπνισμα κατά την εγκυμοσύνη παίζουν σημαντικό ρόλο", δήλωσε ο δρ Ουϊτερβααλ. "Και όσο μεγαλύτερη είναι η έκθεση της εγκύου στον καπνό, τόσο μεγαλύτερη η βλάβη στους απογόνους της".Οι συσχετίσεις που κατέδειξε η μελέτη ήταν ανεξάρτητες από άλλους πιθανούς παράγοντες κινδύνου για καρδιαγγειακή νόσο, όπως το νυν κάπνισμα των γονέων ή και το κάπνισμα των ίδιων των νέων. Οι ειδικοί εκτιμούν ότι οι χημικές ουσίες του τσιγάρου φτάνουν μέσω του πλακούντα στην καρδιά και στα αγγεία του εμβρύου, προκαλώντας ανήκεστες ως φαίνεται βλάβες.Η καρδιά είναι η πρώτη που αναπτύσσεται στα έμβρυα και οι κτύποι της μπορούν να γίνουν αντιληπτοί με υπερηχογράφημα από την πέμπτη κιόλας εβδομάδα της κυήσεως.Α.Π.Ε. - ΑΝΤ1

**Unforgettable YEARS
Posted: 13 Jul 2009 11:11 AM PDT
ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ

Αναρτήθηκε από Το Θολό Τοπίο Κυριακή, 12 Ιούλιος 2009
This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now
Ευαίσθητα Παιδιά
Posted: 13 Jul 2009 10:18 AM PDT
Σύμφωνα με την Elaine Aron ("The Highly Sensitive Person", "Μήπως παραείστε ευαίσθητοι" στην Ελληνική έκδοση) περίπου 20% των ανθρώπων και των ανώτερων ζώων ανήκουν στην κατηγορία των εξαιρετικά ευαίσθητων. Η ευαισθησία αυτή δεν έχει να κάνει με προβλήματα του σώματος και του εγκεφάλου αλλά με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο λειτουργίας του νευρικού συστήματος, αλλά και ολόκληρου του σώματος.
Μέχρι πριν από κάποια χρόνια η ευαισθησία θεωρείτο δυσλειτουργία. Σε πολλές περιπτώσεις ακόμα και σήμερα ένα ευαίσθητο άτομο θεωρείται ότι έχει προβλήματα, ειδικά όταν είναι παιδί.
Όμως η ευαισθησία στην πραγματικότητα είναι ένα δώρο. Είναι η ικανότητα πιο ολοκληρωμένης επικοινωνίας με το περιβάλλον, καλύτερης αντίληψης και συχνά υψηλότερης ευφυίας.
Περίπου στο ίδιο ποσοστό με τους μεγάλους, αν όχι παραπάνω, τα παιδιά μπορούν να είναι ευαίσθητα. Έχουν και αυτά νευρικό σύστημα που λειτουργεί διαφορετικά και αντιδρά στα ερεθίσματα με διαφορετικό, πιο γρήγορο και πιο έντονο τρόπο.
Τα ευαίσθητα παιδιά δεν έχουν κάποια κοινά χαρακτηριστικά στην εμφάνιση, αλλά μπορείς να τα διακρίνεις διότι συμπεριφέρονται διαφορετικά από τα άλλα. Είναι πολύ απαιτητικά σαν μωρά, αφού αισθάνονται τα πάντα πολύ έντονα και αντιδρούν ζητώντας ασφάλεια.
Σαν παιδιά χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να συνδεθούν με το περιβάλλον τους. Για παράδειγμα, ένα συνηθισμένο παιδί, με ένα συνηθισμένο νευρικό σύστημα θα μπει σε ένα δωμάτιο, θα παρατηρήσει τους ανθρώπους και ίσως τα έπιπλα, και θα αρχίσει να εξερευνάει και να κινείται μέσα στο δωμάτιο.
Από την άλλη τα ευαίσθητα παιδιά, με το καλοκουρδισμένο νευρικό σύστημα, θα μπουν στο ίδιο δωμάτιο και θα παρατηρήσουν, όχι μόνο τους ανθρώπους και τα έπιπλα, αλλά τη γενική ατμόσφαιρα του δωματίου, τα συναισθήματα του κάθε ανθρώπου και οτιδήποτε ασυνήθιστο και αξιοπρόσεκτο μέσα στο δωμάτιο. Επειδή θα χρειαστούν περισσότερο χρόνο για να επεξεργαστούν όλες αυτές τις πληροφορίες, φυσικά θα τους πάρει περισσότερο χρόνο να αρχίσουν να ζουν και να εξερευνούν τον χώρο.
Αυτός είναι και ο κύριος λόγος για την ντροπαλότητα, την διστακτικότητα και καμιά φορά την εχθρότητά τους προς κάτι νέο. Συχνά αντιλαμβάνονται κάτι που εμείς αγνοούμε και αντιδρούν σε αυτό.
Πολλά ευαίσθητα παιδιά χρειάζονται περισσότερο χρόνο ανάπτυξης διότι έχουν περισσότερα για να αναπτύξουν. Η προσωπικότητά τους δεν ωριμάζει τόσο γρήγορα όπως σε άλλα και η ηλικία των 6 - 7 ετών που πάνε σχολείο είναι συνήθως πολύ μικρή. Το αποτέλεσμα είναι ότι φαίνονται να μην είναι τόσο έξυπνα και δεν αισθάνονται καλά στο περιβάλλον. Άλλα παιδιά μπορεί να είναι επιθετικά ή να τα κοροϊδεύουν, διότι νομίζουν ότι είναι χαζά.
Φυσικά σε πολλές χώρες, περιλαμβανομένης και της Ελλάδας, οι γονείς δεν έχουν δικαίωμα επιλογής διότι το κράτος τους επιβάλλει να φέρουν τα παιδιά νωρίς στο σχολείο.
Πολλά φαίνονται να έχουν δυσλειτουργίες όπως ADD ή ADHD ανάλογα με τον χαρακτήρα τους. Αυτό επίσης δεν είναι ασθένεια, δεν είναι δυσλειτουργία, είναι ότι το μυαλό τους δεν έχει αρκετές προκλήσεις και βαριέται. Έτσι δεν μπορούν να εστιάσουν, όπως εσύ δεν μπορείς να εστιάσεις σε κάποιον που μιλάει για ώρες για κάτι που απλά δεν σε ενδιαφέρει. Η δική μου άποψη είναι ότι δεν χρειάζονται φαρμακευτική αγωγή αλλά διαφορετικό τρόπο μάθησης και ασκήσεις ευελιξίας.
Τα ευαίσθητα παιδιά έχουν ιδέες για τον κόσμο και τη ζωή, που μπορεί να φαίνονται παράξενες ή αστείες. Θα ρωτήσουν τις πιο ασυνήθιστες ερωτήσεις, διότι παρατηρούν τις πιο ασυνήθιστες λεπτομέρειες. Αν νοιώθουν απόρριψη ή κριτική για αυτό και αυτό συμβαίνει συχνά στα σχολεία, θα προσπαθήσουν να κρύψουν αυτή την ικανότητα, θα προσπαθήσουν να είναι «φυσιολογικά» ώστε να ενταχτούν στο περιβάλλον.
Όταν ένα ευαίσθητο παιδί με πανίσχυρο νου και νευρικό σύστημα προσπαθεί να ενταχθεί σε έναν κοινότυπο τρόπο ζωής και σκέψης είναι σαν να χρησιμοποιείς μία τεράστια μηχανή σε ένα πολύ μικρό αυτοκίνητο. Θα δυσλειτουργήσει και ίσως θα καεί.
Πως να συμπεριφερθείτε σε ένα ευαίσθητο παιδί;
Ποτέ μην προσπαθήσετε να του κρύψετε τις σκέψεις σας. Καταλαβαίνει ότι κάτι κρύβετε και νοιώθει ανασφάλεια. Να είστε ειλικρινείς και οτιδήποτε δεν καταλαβαίνετε στη συμπεριφορά του ρωτήστε το, ή αποδεχτείτε ότι κάτι είναι διαφορετικό.
Αν προσπαθήσετε να το διορθώσετε θα δημιουργήσετε προβλήματα. Οι ευαίσθητοι δεν χωράνε στη «στολή» του μέσου ανθρώπου. Γίνονται δυστυχισμένοι.
πηγή

~* Φίλοι του Διαδυκτίου .......!!μας .... μιλάνε !!

Γειά σου stamos1- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ο stokos σου έστειλε το παρακάτω μήνυμα στον πίνακα σου- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ΠΟΛΛΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Για να απαντήσεις στο μήνυμα του ακολούθα τον σύνδεσμο: http://www.sync.gr/stokos/
**Γειά σου stamos1- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ο agiosthomas σου έστειλε το παρακάτω μήνυμα στον πίνακα σου- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Καλησπέρα. Ευχαριστώ για το μήνυμα.Εύχομαι Καλές Διακοπές.Θα μου πεις τι ακριβώς διακόπτεις;Ρητορική η άποψη.Καλή συνέχεια.Ενδιαφέρον και το μπλογκ σου.- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Για να απαντήσεις στο μήνυμα του ακολούθα τον σύνδεσμο: http://www.sync.gr/agiosthomas/ .-
~* Γειά σου stamos1- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ο nispell σου έστειλε το παρακάτω μήνυμα στον πίνακα σου- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 'KaloKalokairh 'Exoume!.............:-)- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Για να απαντήσεις στο μήνυμα του ακολούθα τον σύνδεσμο: http://www.sync.gr/nispell/ .-
** Γειά σου stamos1- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ο nikos60 σου έστειλε το παρακάτω μήνυμα στον πίνακα σου- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΥΡΙΕ ΣΤΑΜΑΤΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΛΟ Σ/Κ- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Για να απαντήσεις στο μήνυμα του ακολούθα τον σύνδεσμο: http://www.sync.gr/nikos60/ .-
** Γειά σου stamos1- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ο chronografos σου έστειλε το παρακάτω μήνυμα στον πίνακα σου- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ΑΓΑΠΗΤΕ κ ΣΤΑΜΑΤΗ ΜΟΥ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΕΥΓΕΝΕΙΑΣ.ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΡΟΣΕΡΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.απο Καβαλα με εκτιμηση Σωκρατης!- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Για να απαντήσεις στο μήνυμα του ακολούθα τον σύνδεσμο: http://www.sync.gr/chronografos/.-
Γειά σου stamos1- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ο stokos σου έστειλε το παρακάτω μήνυμα στον πίνακα σου- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ΚΑΛΟ Σ/Κ ΚΑΙ ΣΕ ΣΑΣ!- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Για να απαντήσεις στο μήνυμα του ακολούθα τον σύνδεσμο: http://www.sync.gr/stokos/ .-
**Γειά σου stamos1- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - η 1001 σου έστειλε το παρακάτω μήνυμα στον πίνακα σου- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΑΜΑΤΗ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ!- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Για να απαντήσεις στο μήνυμα της ακολούθα τον σύνδεσμο: http://www.sync.gr/1001/ .--
** Hi5: You received a new Animated Buzz! from Georgios This email was sent by PhotoBuzz. Georgios buzzed your photo with an animation. Check it out! --- You can unsubscribe from this email at http://www.hi5.com/friend/apps/myapps.do?settings=2461&smid=13000 .-
**Γειά σου stamos1- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ο nispell σου έστειλε το παρακάτω μήνυμα στον πίνακα σου- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 'Eyxaristo ! KalhEbdomada!- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Για να απαντήσεις στο μήνυμα του ακολούθα τον σύνδεσμο: http://www.sync.gr/nispell/ .-
**Γειά σου stamos1- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ο Maiandros σου έστειλε το παρακάτω μήνυμα στον πίνακα σου- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ!!!!!!- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Για να απαντήσεις στο μήνυμα του ακολούθα τον σύνδεσμο: http://www.sync.gr/Maiandros/ .-
**Γειά σου stamos1- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - η nefeloma σου έστειλε το παρακάτω μήνυμα στον πίνακα σου- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Σ`ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη.Θα σε προσθέσω στους φίλους μου.http://nefeloma.blogspot.com/- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Για να απαντήσεις στο μήνυμα της ακολούθα τον σύνδεσμο: http://www.sync.gr/nefeloma/ .-
**Γειά σου stamos1- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ο BlueZaxir σου έστειλε το παρακάτω μήνυμα στον πίνακα σου- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Ευχαριστώ....Θερμές ευχές για το υπόλοιπο της ημέρας σου.- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Για να απαντήσεις στο μήνυμα του ακολούθα τον σύνδεσμο: http://www.sync.gr/BlueZaxir/ .-

**

1 σχόλιο: