ARFARA-KALAMATAS-MESSHNIAS

ARFARA-KALAMATAS-MESSHNIAS
ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΣΤΡΑΤΙ ΒΑΔΙΖΩ ΑΓΚΑΘΙΑ ΑΓΓΙΖΩ ΚΑΙ ΜΑΤΩΝΩ , ΡΟΔΑ ΜΥΡΙΖΩ ΚΑΙ ΑΝΑΣΕΝΩ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΩ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ....... stamos

Κυριακή, 31 Ιανουαρίου 2010

Για το ΠΑΣΧΑ μας φράφει η " ΕΚΑΤΗ " *

Για το ΠΑΣΧΑ μας γράφει η " ΕΚΑΤΗ " * :



** [~*~ΕΚΑΤΗ~*~] Νέο σχόλιο για το ΕΒΡΑΪΚΟ ΠΕΣΑΧ -ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΠΑΣΧΑ.‏
Από:
Ανώνυμος (noreply-comment@blogger.com)
Εστάλη:
Σάββατο, 30 Ιανουαρίου 2010 10:20:57 μμ
Προς:
SNstam@gmail.com
Ο χρήστης Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο στην ανάρτηση "ΕΒΡΑΪΚΟ ΠΕΣΑΧ -ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΠΑΣΧΑ": ups sorry delete plz [url=http://duhum.com].[/url] Ανάρτηση σχολίου. __._,_.___

** ΕΚAΤΗ~ ...φως και παλι φως η ψυχη που μαχεται...
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, Greece



~Κόρη της Αρτέμιδος,προστατευόμενη του Απολλωνίου είμαι και το φώς που πρεσβεύω,ειναι αρχαίο,αιώνιο... βαδίζω απο τ επι της Γαίας αιώνες πολεμώντας την αδικία,την απελπισία,το σκότος...Θα φανώ αντάξια της γυναικείας μου φύσης δια άλλη μία φορά με άξιους συμπολεμιστές γεμίζω τις σκιές με εκτυφλωτικό φώς ο αναλίσκον πύρ του Σειρίου~


ΕΒΡΑΪΚΟ ΠΕΣΑΧ -ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΠΑΣΧΑ
Σταχυολόγηση στοιχείων μίσουςκαι ακραίου φασισμού-ρατσισμού...Οι σύγχρονοι Έλληνες θεωρούν, ότι «το Πάσχα είναι Ελληνική γιορτή». Το Πάσχα όμως, ήταν και είναι σημαντικότατη Εβραϊκή γιορτή, που δεν έχει καμμία σχέση με την Ελλάδα και την Ελληνική παράδοση. Επί πλέον δεν πρόκειται περί γιορτής αγάπης, όπως προπαγανδίζεται, αλλά περί γιορτής μίσους, ρατσισμού και απειλών.Όλη τη Μεγάλη Εβδομάδα οι ιερείς ψάλλουν στις εκκλησίες ύμνους, που εκθειάζουν κάθε τι το Eβραϊκό, ενώ παράλληλα εξαπολύουν απειλές. Ειδικότερα στο «Τριώδιο», που ψέλνεται στους χριστιανικούς ναούς όλη την περίοδο της Σαρακοστής, περιέχονται πολλές ύβρεις, κατάρες, συκοφαντίες και απαράδεκτοι αναθεματισμοί κατά του Ελληνικού Πολιτισμού.Μια αποτρόπαια «ανθολογία» κειμένωνΤο άρθρο αυτό εστιάζεται στην τελευταία προ του Πάσχα «Μεγάλη Εβδομάδα», δηλ. από την Κυριακή των Βαΐων μέχρι το Μεγάλο Σάββατο. Επιλέξαμε και σας παρουσιάζουμε μόνο τα αποσπάσματα, που διαβάζονται στις εκκλησίες. Εντύπωση προκαλεί η κατ’ επανάληψη υμνολογία του Εβραϊκού στοιχείου. Οι λέξεις που ακούγονται συχνά συνοδευόμενες από κοσμητικά επίθετα και καλολογικά στοιχεία είναι: Σιών, Ισραήλ και Ιερουσαλήμ. Ο,τιδήποτε άλλο, που δεν έχει σχέση με το Ισραήλ, καθυβρίζεται κι απειλείται. Ένα μικρό δείγμα για του λόγου το αληθές:Κυριακή των Βαΐων• «Ιδού ο Βασιλεύς σου, Σιών.» (Στον Μικρό Εσπερινό, ήχος πλ. δ΄.)• «Λαμπρύνου, η Σιών, η νέα, και βαΐοις ανύμνει μετά παίδων· ιδού ο Βασιλεύς σου, σώζων προς πάθος έρχεται.» (Στον Μικρό Εσπερινό, ήχος β΄, οίκος του Ευφραθά.)• «Ωσαννά εν τοις υψίστοις, ευλογημένος ο ερχόμενος, Βασιλεύς του Ισραήλ.» (Στον Μεγάλο Εσπερινό, ήχος πλ. β΄ και εις τον Λιτό, Στιχηρό Ιδιόμελον, ήχος α΄.)[ Η λέξη Ωσαννά είναι Εβραϊκή και σημαίνει «δεόμαστε στο Θεό για τη σωτηρία». Ομοίως καθαρά Εβραϊκές είναι και οι συχνά χρησιμοποιούμενες λέξεις Μεσσίας, Αμήν και Αλληλούια. Μεσσίας σημαίνει «κεχρισμένος», «Χριστός». Αμήν σημαίνει «μακάρι», «σίγουρα», «είθε να γίνει». Αλληλούια σημαίνει «δόξα στο Γιαχβέ» («Ωρολόγιον το Μεγα», έκδοση Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος 1983, σελ. 17). Η λέξη Ιησούς επίσης αποτελεί απόδοση του Εβραϊκού Γιεσουά, που σημαίνει «ο Γιαχβέ είναι η σωτηρία».]• «Ο ηγαπημένος Ισραήλ» (στον Μεγάλο Εσπερινό, ήχος πλ. β΄) και «τω ηγαπημένω Ισραήλ» (τροπάριο στον Όρθρο).• «Διό ευφραίνεται θυγάτηρ Σιών.» (Στον Μεγάλο Εσπερινό, ήχος β΄.)• «Χαίρε, ευφραίνου, πόλις Σιών.» (Στον Μεγάλο Εσπερινό και στο Λυχνικό, ήχος πλ. δ΄.)• «Οι μισούντες Σιών, αισχύνθητε από του Κυρίου· ως χόρτος γαρ πυρί έσεσθαι απεξηραμμένοι.» (Στον Όρθρο, αντίφωνο των αναβαθμών του δ ήχου.)• «Ευφράνθητι Ιερουσαλήμ· και πανηγυρίσατε οι αγαπώντες Σιών.» (Στον Όρθρο, καταβασία, ο διασώσας εν πυρί, ωδή η΄, ο ειρμός.)• «Αίνεσιν Εκκλησία οσίων τω ενοικούντι Σιών σοι Χριστέ, προσφέρει· εν σοι, Ισραήλ, τω ποιητή αυτού, χαίρει.» (Από τροπάριο στον Όρθρο.)• «Άσατε λαοί, θεοπρεπώς εν Σιών, και ευχήν απόδοτε Χριστώ εν Ιερουσαλήμ.» (Ομοίως.)• «Ασύγκριτος υπάρχει ευπρέπεια εν Σιών.» (Ομοίως.)• «Κύριος παρέστη· Σιών γαρ εξελέξατο.» (Ομοίως.)• «Σιών Θεού όρος το άγιον, και Ιερουσαλήμ.» (Όμοίως.)• «Ισραήλ του Θεού το βασίλειον.» (Ομοίως.)• «Θεοπρεπώς σε, Βασιλεύ Ισραήλ.» (Ομοίως.)• «Ο Βασιλεύς σου, Σιών.» (Ομοίως.)• «Ο Θεός σου, χαίρε, Σιών, σφόδρα, εβασίλευσεν εις τους αιώνας Χριστός.» (Ομοίως.)• «Ποιμήν ημών Χριστός ο Βασιλεύς Ισραήλ. Υπόδεξαι, Ιουδαία, τον Βασιλέα.» (Στο Απόδειπνο, ωδή θ΄, αλλότριον των μητέρων.)• Την Κυριακή των Βαΐων διαβάζονται επίσης το απαράδεκτο για τους Έλληνες απόσπασμα του Ζαχαρία «εξεγερώ τα τέκνα σου, Σιών, επί τα τέκνα των Ελλήνων» (Ζαχ. θ΄, 9-15), ένα του Σοφονίου κι ένα του Ιεζεκιήλ, που μιλάνε για λύτρωση του Ισραήλ από τους εχθρούς του Κρητικούς, επαναλαμβάνοντας τα «χαίρε σφόδρα, θύγατερ Σιών» κι άλλα παρόμοια» (Σοφ. γ΄, 14-19). [Βλ. «Τα υβριστικά κατά των Ελλήνων επίσημα κείμενα της Ορθοδοξίας.»]


** Η χρήση τον λειτουργικού βιβλίου «Τριώδιον» αρχίζει «αλά Εβραϊκά», δηλαδή το Σάββατο βράδυ, παραμονή της Κυριακής του Τελώνου και του Φαρισαίου και τελειώνει το βράδυ του Μεγάλου Σαββάτου. Ονομάσθηκε Τριώδιον διότι αρχικά οι ομάδες των τροπαρίων είχαν τρεις ωδές. Στις 536 σελίδες τον, που καλύπτουν περίοδο εβδομήντα ημερών, καθυβρίζεται κάθε τι το ελληνικό, υμνολογείται η Σιών, το Ισραήλ, η Ιερουσαλήμ κι ο,τιδήποτε Εβραϊκό, ενώ παράλληλα κηρύσσεται άπλετο μίσος. Για παράδειγμα:• «Μάλλον δε Πυθαγόραν και Κρόνον και Απόλλωνα η τίνα των άλλων θεών, ων τον βίον εζήλωσας, τερπόμενος ταις ασελγείαις αυτών.» (Κυριακή της Ορθοδοξίας)• «Τα των Ελλήνων δυσσεβή δόγματα... ανάθεμα.» (Συνοδικόν της Ορθοδοξίας)• «Τοις τα ελληνικά διεξιούσι μαθήματα... ανάθεμα.» (ομοίως)• «Σοφούς και ρήτορας ως μωρούς απελέγξαντες τη γνώσει.» (Πέμπτη της β΄ εβδομάδος.)Μεγάλη ΔευτέραΤη Μεγάλη Δευτέρα αρχίζει να ψάλλεται στις εκκλησίες ένα μεγάλο corpus κειμένων, το όποιο βρίζει και απειλεί κάθε άλλον λαό -εκτός του περιουσίου:• «Ευρεθείη η χειρ σου πάσι τοις εχθροίς σου, η δεξιά σου εύροι πάντας τους μισούντάς σε. Ότι θήσεις αυτούς εις κλίβανον πυρός, εις καιρόν του προσώπου σου· Κυριος εν οργή αυτού συνταράξει αυτούς, και καταφάγεται αυτούς πυρ.» (Ψαλμός Κ΄.)• «Ότι συ επάταξας πάντας τους εχθραίνοντάς μοι ματαίως, οδόντας αμαρτωλών συνέτριψας» (Ψαλμός Γ΄.)• «Επ΄ εμέ διήλθον αι οργαί σου, οι φοβερισμοί σου εξετάραξάν με.» (Ψαλμός ΠΖ'.)• «Κύριος τους φοβούμενους αυτόν.» (Ψαλμός ΡΒ΄.)• Το αποκορύφωμα της σκληρότητας και της εκδίκησης (της άδικης εκδίκησης) περιγράφεται στο επεισόδιο με τη συκιά, που βρήκε στο δρόμο του ο Ιησούς, την καταράστηκε κι εκείνη ξεράθηκε, επειδή δεν βρήκε σύκα να φάει∙ και να φαντασθεί κάνεις ότι «δεν ήταν ο καιρός των σύκων» («κατά Ματθαίον» κα΄ 18-20, «κατά Μάρκον», ια΄ 13-14, 20-23). Διαβάζεται τη Μεγάλη Δευτέρα το πρωί.Εδώ δεν πρόκειται μόνον για κακία και κακοήθεια (τι του έφταιγε η συκιά, την οποία επί τέλους δεν είχε καν φυτέψει αυτός;). Υπεισέρχεται επί πλέον κι ο παράγων παραφροσύνη. Γιατί μόνον ένας παράφρων απαιτεί να βρει ώριμα σύκα, όταν δεν είναι ο καιρός της καρποφορίας. Το θαύμα θα ήταν να πέρναγαν την άλλη ημέρα, κι η συκιά να ήταν γεμάτη σύκα. Τέτοια κακία, εναντίον μάλιστα άψυχου πράγματος, μόνον σε ένα ιστορικό ανάλογο καταγράφηκε: στο μαστίγωμα της θάλασσας στον Ελλήσποντο για τιμωρία για τη θαλασσοταραχή από τον Πέρση βασιλιά κατά τα Μηδικά.Το σύκο είναι θρεπτικότατος καρπός, γεμάτος σπέρματα και έχει σχήμα όρχεως. Η συκή, μακρόβιος, που πολλαπλασιάζεται εύκολα με όλους τους τρόπους, ήταν στην αρχαία Ελλάδα σύμβολο της γονιμότητας και του Διονύσου, ένα προσωνύμιο του οποίου ήταν Συκίτης (Αθήναιος, 3.14.15.) Το μίσος του Ιησού επομένως προφανώς δεν στρεφόταν άμεσα εναντίον του δέντρου, αλλά εναντίον αυτού που το δέντρο συμβόλιζε: του θεού Διονύσου. (Περισσότερα για το μίσος, το διχασμό και τον μισελληνισμό των κηρυγμάτων του Ιησού υπάρχουν στο σχετικό άρθρο: Ιησούς: Κήρυκας μίσους, διχασμού και μισελληνισμού.)•

Τη Μεγάλη Δευτέρα διαβάζονται επίσης αποσπάσματα από την Βίβλο γεμάτα εξωπραγματικές ιστορίες (Ιεζεκιήλ α΄, 1-20, Ιώβ α΄, 1-12) κι ένα απόσπασμα από την Έξοδο (α', 1-20), στο όποιο παρατίθενται πλείστα ονόματα «υιών του Ισραήλ εισπορευομένων εις Αίγυπτον» (Ιακώβ, Ρουβήμ, Συμεών, Λευί, Ιούδα, Ισσάχαρ, Ζαβουλών, Βενιαμίν, Δαν, Νεφθαλείμ, Γαδ, Ασήρ). Τι σχέση έχουν οι Έλληνες να ασχολούνται με το ποιοι υιοί του Ισραήλ εισπορεύτηκαν στην Αίγυπτο, να το ψέλνουν στις εκκλησίες κι επί πλέον να το θεωρούν ιερό τους κείμενο; (Κείμενα από την «Έξοδο», τον «Ιεζεκιήλ» και τον «Ιώβ» διαβάζονται και άλλες ημέρες της Μεγάλης Εβδομάδας.)• Ολόκληρη τη Μεγάλη Εβδομάδα επίσης ψάλλεται ο Ψαλμός Ν΄, στον όποιο μεταξύ των άλλων αναφέρεται: «Αγάθυνον, Κυριε, εν τη ευδοκία σου την Σιών, και οικοδομηθήτω τα τείχη Ιερουσαλήμ». (Πρόκειται περί εξαιρετικά δημοφιλούς ψαλμού· είναι ο ψαλμός εκείνος, που πρέπει να απαγγέλλει πολλές φορές ο πιστός σαν τιμωρία για τυχόν «παρεκκλίσεις» του, όπως προβλέπεται στο «Πηδάλιον».)


Αποσπάσματα ύμνων ενδεικτικών τον χριστιανικού μίσους, που ψάλλονται κατά τον Εσπερινό της Κυριακής των Βαΐων.Μεγάλη Τρίτη• «Κάθου εκ δεξιών μου έως άν θω τους εχθρούς σου υποπόδιον των ποδών σου.» (Στον Όρθρο, από το «κατά Ματθαίον», κβ΄, 44.)• «Ελπισάτω Ισραήλ επί τον Κύριον.» (Στον Όρθρο, προκείμενον, ήχος δ΄, ψαλμός ΡΛ΄).Μεγάλη Τετάρτη• «Ευλογήσαι σε Κυριος εκ Σιών» (Στον Όρθρο, «προκείμενον», ήχος πλ. β΄, ψαλμός ΡΛΓ΄.)• «Οι φοβούμενοι τον Κύριον, ευλογήσατε τον Κυριον. Αινείτε το όνομα Κυρίου, αινείτε, δούλοι, Κύριον.» (Στον Όρθρο, «προκείμενον», ήχος β΄, ψαλμός ΡΛΔ΄.)• «Εις οδόν εθνών μη απέλθητε, και εις πόλιν Σαμαριτών μη εισέλθητε· πορεύεσθε δε μάλλον προς τα πρόβατα τα απολωλότα οίκου Ισραήλ.», ι΄, 1-2, 5-8.)• «Ουκ έστι καλόν λαβείν τον άρτον των τέκνων και βαλείν τοις κυναρί-οις» (Απόσπασμα από το «κατά Ματθαίον», ιε', 21-28.) Το κυναρίοις (σκυλιά) αναφέρεται στους Έλληνες. Πρόκειται για μία καταπληκτική ιστορία, που περιγράφεται κι από τον Μάρκο (ζ΄, 25-30) κι αφορά στη θεραπεία της κόρης μιας «Ελληνίδος, Συροφοίνισσας το γένος·» (Μαρκ. ζ΄, 26). [Εδώ θέλει αρκετή προσοχή, γιατί μόνο το πρωτότυπο κείμενο μιλάει για Ελληνίδα. Αν διαβάζετε το κείμενο στη νεοελληνική απόδοση των χριστιανών μεταφραστών, κατά κανόνα μεταφράζεται το «Ελληνίδα» σε «ειδωλολάτρις», οπότε ο ανυποψίαστος αναγνώστης προσπερνάει το κείμενο, χωρίς να αντιληφθεί την πραγματική σημασία του.]Η γυναίκα αυτή λοιπόν έπεσε στα πόδια του Ιησού παρακαλώντας τον να θεραπεύσει την άρρωστη κόρη της, καθότι ο Ιησούς εμφανίζεται κατ’ εξοχήν ως θεραπευτής. Ποια ήταν όμως η αντίδραση του Ιησού; «Κι εκείνος δεν της αποκρίθηκε ούτε μία λέξη. Και τότε οι μαθητές τον πλησίασαν και του είπαν διώξε την, γιατί φωνάζει από πίσω μας. Κι εκείνος τους αποκρίθηκε: “Δεν είμαι σταλμένος παρά μόνο για τα χαμένα πρόβατα του οίκου του Ισραήλ. Δεν είναι σωστό να παίρνεις το ψωμί από τα παιδιά και να το δίνεις στα σκυλιά”.» (Ματθ. ιε΄,26 και Μαρκ. ζ΄, 27-28.) «Ναι, Κύριε», του απάντησε τότε η γυναίκα, «αλλά και τα σκυλιά τρώνε από τα ψίχουλα που πέφτουν κάτω από το τραπέζι των κυρίων τους». Τότε μόνον ικανοποιήθηκε αυτός, και «θεραπεύτηκε η κόρη της από την ώρα εκείνη». Η συμπεριφορά του «Υιού του θεού» στο περιστατικό αυτό δεν εγείρει καμμία αμφιβολία, είναι σαφέστατη: Θεωρεί τους Έλληνες σκυλιά, που δεν αξίζει να τρώνε ούτε τα ψίχουλα που πέφτουν από το τραπέζι των κυρίων τους, των Εβραίων.Πέραν αυτού όμως μια τέτοια συμπεριφορά γεννά κι ορισμένα επί πλέον ερωτήματα. Η πρώτη αντίδραση του, όπως είδαμε, ήταν να αρνηθεί την θεραπεία. Οι αρχαίοι Έλληνες ιατροί, άλλα και οι σύγχρονοι, ορκίζονται τον περίφημο «Όρκο του Ιπποκράτη», στον όποιο συνομολογούν, πως θα ασκήσουν την τέχνη τους σε κάθε έναν που θα τους το ζητήσει, είτε αυτός είναι άνδρας, είτε γυναίκα, είτε ελεύθερος, είτε δούλος. Σε κανένα σημείο του Όρκου δεν υπάρχει περιορισμός της άσκησης του επαγγέλματος τους, επειδή ο ασθενής είναι αλλόφυλος η αλλόθρησκος. Ο Ιπποκράτης ούτε καν το σκέφτεται να κάνει τέτοιου είδους διακρίσεις. Ο Ιησούς όχι μόνο το σκέφτεται, αλλά και το εφαρμόζει. Η θεραπευτική δεινότητα του Ιησού ήταν τελικά περιορισμένη σε ποσότητα, και όταν παρείχε μερικά «ψίχουλα» σε κάποιον αλλόφυλο, αυτό σήμαινε, ότι τα στερούσε από τα «χαμένα πρόβατα του Ισραήλ»;Μεγάλη Πέμπτη• «Οι μακαριστοί, εν τη Σιών.» (Από τροπάριο στον Όρθρο.)• «Ότι τάδε λέγει Κυριος τω λαώ μου Ίσραήλ.» (Απόσπασμα από τον Ιερεμία, ια΄18-23 και ιβ΄ 1-5, 9-11, 14-15.)• «Ο πρωτότοκος υιός μου Ισραήλ.» (Ιδιόμελον, ήχος γ΄, ψαλλόμενον την εσπέρα.)• «Πάσα κτίσις ηλλοιούτο φόβω.» (Απόστιχο ιδιόμελο, ήχος α΄.)• «Φοβος και τρόμος επέπεσε τη κτίσει.» (Δοξαστικόν, ήχος πλ. δ'.)• Αποσπάσματα από την «Έξοδο» και τον «Ιώβ» εξακολουθούν να διαβάζονται και τη Μ. Πέμπτη, όπως κάθε ήμερα, αλλά ο Ιεζεκιήλ έχει αντικατασταθεί από τον «Ιερεμία».

** Eβραϊκή οικογένεια γύρω από το πασχαλινό τραπέζι. Πρώτα πλένουν καλά τα χέρια τους, απαγγέλλουν προσευχές, πίνουν από ένα ποτήρι κρασί, που κάνει το γύρο του τραπεζίου κι ύστερα ο πατέρας ευλογεί, τεμαχίζει και μοιράζει τον άρτο. Πάντα στο Eβραϊκό πασχαλινό τραπέζι υπάρχουν τα σύμβολα της ιστορίας του Eβραϊκού Πάσχα: ένα από αυτά είναι το αυγό. Ένα καλά βρασμένο ολόκληρο αυγό συμβολίζει το ναό της Ιερουσαλήμ, οπού γίνονταν οι θυσίες. Το βασικότερο όμως στοιχείο του εβραϊκού Πάσχα είναι το αρνί. (Φωτογραφία από Ελληνικό σχολικό βιβλίο Θρησκευτικών.)Μεγάλη Παρασκευή• «Tότε λαλήσει προς αυτούς εν οργή αυτού και εν τω θυμώ αυτού ταράξει αυτούς.» «Aίτησαι παρ’ εμού, και δώσω σοι έθνη την κληρονομίαν σου.» «Ποιμανείς αυτούς εν ράβδω σιδηρά, ως σκεύη κεραμέως συντρίψεις αυτούς.» «Δουλεύσατε τω Κυρίω εν φόβω και αγαλλιάσθε αυτώ εν τρόμω» (Ώρα πρώτη, αποσπάσματα άπο τον ψαλμό ΚΑ'.)• «Επί τον Ισραήλ του Θεού.» (Απόσπασμα από την «προς Γαλατάς επιστολή», στ΄ 14-18.)• «Πάσα η κτίσις ηλλοιούτο φόβω.» (Την εσπέρα, ήχος α΄.)Μεγάλο Σάββατο• «Χαίρε σφόδρα, θύγατερ Σιών, κήρυσσε, θύγατερ Ιερουσαλήμ· ευφραίνου και κατατέρπου εξ όλης της καρδίας σου, θύγατερ Ιερουσαλήμ. Λελύτρωταί σε εκ χειρός εχθρών σου Βασιλεύς Ισραήλ» (Απόσπασμα Σοφονίου, γ΄ 8-15, την εσπέρα- το ίδιο που είχε διαβαστεί και την Κυριακή των Βαΐων.)• «Ευλογείτε, Ανανία, Αζαρία και Μισαήλ, τον Κυριον.» (Από τον "Ύμνο των Τριών Παίδων.) Είναι τόσο σημαντικοί για την Ελλάδα ο Ανανίας, ο Αζαρίας κι ο Μισαήλ, τους οποίους επικαλούνται το βράδυ του Μεγάλου Σαββάτου οι ιερείς;Στις δώδεκα τα μεσάνυκτα ψάλλεται το «Χριστός Ανέστη εκ νεκρών», ο παιάνας της Χριστιανοσύνης, ο όποιος προοιμιάζεται με απειλές κι εκδικήσεις: «Αναστήτω ο Θεός και διασκορπισθήτωσαν οι εχθροί αυτού και φυγέτωσαν από προσώπου αυτού οι μισούντες αυτόν... Ως εκλείπει καπνός εκλειπέτωσαν, ως τήκεται κηρός από προσώπου πυρός, ούτως απολούνται οι αμαρτωλοί από προσώπου του Θεού και οι δίκαιοι ευφρανθήτωσαν.»Το Εβραϊκό ιστορικό της γιορτής του ΠάσχαΗ αρχή του Πάσχα ανάγεται μεν στους Αιγυπτίους, που γιόρταζαν την Εαρινή Ισημερία, τότε που η ήμερα αρχίζει να γίνεται μεγαλύτερη από τη νύκτα: πισάχ, δηλαδή «διάβαση», έλεγαν τη γιορτή τους οι Αιγύπτιοι, δηλαδή διάβαση του Ήλιου από τον Ισημερινό. Όμως οι Εβραίοι εν τέλει ιδιοποιήθηκαν και διέσωσαν αυτό το έθιμο∙ στη γλώσσα τους λέγεται Πεσάχ («πέρασμα») ή Γιορτή των Αζύμων (Λουκ. κβ΄,1) και εξακολουθεί να είναι η σπουδαιότερη γιορτή τους.Σύμφωνα με την Βίβλο το Πάσχα ορίσθηκε από το Θεό, θεσπίστηκε από τον Μωυσή και καθιερώθηκε σε ανάμνηση της εξόδου των Εβραίων από την Αίγυπτο και το πέρασμα τους από την Ερυθρά Θάλασσα («Έξοδος», κεφ. ιβ΄). Λέγεται και Πάσχα των Ιουδαίων (Ιωάν. β΄,13, ια΄, 55) ή Πάσχα του Κυρίου (Γιαχβέ, «Έξοδος» ιβ΄, 11). Γιορτάζεται την πρώτη πανσέληνο μετά την εαρινή ισημερία. Η «εξήγηση» ελληνορθόδοξων κύκλων, πως η λέξη Πάσχα προέρχεται από το ελληνικό ρήμα πάσχω, στερείται σοβαρότητας. Η λέξη Πάσχα είναι εξελληνισμός της Εβραϊκής λέξης πεσάχ.«Θελω πατάξει παν πρωτότοκον εν τη γη της Αιγύπτου από ανθρώπου έως κτήνους», διεμήνυσε στους Εβραίους ο Γιαχβέ («Έξοδος, ιβ΄ 12). Προκειμένου να το πετύχει αυτό, τους παράγγειλε πρώτα να σφάξουν ένα αρνί και να το φάνε το βράδυ με άζυμα και πικρά χόρτα και μετά με το αίμα του να βάψουν το ανώφλιο και τους δύο παραστάτες των θυρών των σπιτιών τους, ώστε «ο Κύριος θέλει παρατρέξει την θύραν και δεν θέλει αφήσει τον εξολοθρευτήν να εισέλθη εις τας οικίας σας, δια να πατάξη». Τελικά «ο Κύριος επάταξε παν πρωτότοκον εν τη γη της Αιγύπτου από του πρωτοτόκου του Φαραώ, όστις κάθηται επί του θρόνου αυτού, έως του πρωτοτόκου του αιχμαλώτου, του εν τω δεσμωτηρίω∙ και πάντα τα πρωτότοκα των κτηνών... Δεν ήτο οικία εις την οποίαν δεν υπήρχε νεκρός». Όλες αυτές οι θεόπνευστες ενέργειες, που περιγράφονται με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες στο ιβ΄ κεφάλαιο της «Εξόδου» της Βίβλου, γιορτάζονται την ημέρα του Πάσχα.Αυτό το Εβραϊκό Πάσχα ο Ιησούς ούτε κατήργησε, ούτε υποτίμησε, τουναντίον πήρε τους μαθητές του και ανέβηκε στα Ιεροσόλυμα -το τρίτο και τελευταίο έτος του δημόσιου βίου του-, για να το γιορτάσουν σαν νομοταγείς Εβραίοι (Μαρκ. 14,1, Λουκ. 22,1, Ιωάν. 2,23).Όλες οι περιγραφές της Καινής Διαθήκης μιλούν ξεκάθαρα, ότι τα γεγονότα της Μεγάλης Εβδομάδος εξελιχθήκαν την εβδομάδα που προηγήθηκε από το Πάσχα των Εβραίων. Ο λεγόμενος Μυστικός Δείπνος ήταν το πασχαλινό τραπέζι για τον εορτασμό του εβραϊκού Πάσχα από τον Ιησού και τους μαθητές του. «Ο Ιησούς απέστειλε τον Πέτρο και τον Ιωάννη λέγοντας: "Πηγαίνετε να ετοιμάσετε να φάμε για το Πάσχα".» (Λουκ. 22,8.) «Οι μαθητές έκαναν όπως τους πρόσταξε ο Ιησούς κι ετοίμασαν το Πάσχα.» (Ματθ. 26, 19.)Το Πάσχα των Εβραίων κατά το έτος εκείνο γιορτάστηκε ημέρα Σάββατο, ενώ η υποτιθέμενη ανάσταση σύμφωνα με τους ευαγγελιστές (Ματθ. 28,1, Μαρκ. 16,1, Λουκ. 24,1, Ιωάν. 20,1) έγινε την επομένη ήμερα («μία των Σαββάτων»), που αργότερα ονομάστηκε Κυριακή. Από εκεί πήραν την ονομασία τους και οι άλλες ήμερες της εβδομάδας (Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη κ.τ.λ.).Στην Α΄ Οικουμενική Συνοδό της Νίκαιας (325 μ.Χ.) καθορίστηκαν τα του εορτασμού του χριστιανικού Πεσάχ. Συγκεκριμένα αποφασίστηκε να γιορτάζεται η ανάσταση του Ιησού. Ως ημερομηνία καθορίστηκε η πρώτη Κυριακή μετά την πρώτη πανσέληνο μετά την εαρινή ισημερία, ώστε το χριστιανικό Πάσχα και να αποτελεί συνέχεια της Εβραϊκής παράδοσης του Πεσάχ, αλλά και να μην συμπίπτει την ίδια ακριβώς μέρα με το Εβραϊκό.* * *Σύμφωνα με τους χριστιανούς ο Ιησούς γεννήθηκε στις 25 Δεκεμβρίου, οπότε κάθε 25 Δεκεμβρίου γιορτάζεται η γέννηση του. Την όγδοη ήμερα έγινε η περιτομή του, οπότε λογικά γιορτάζεται την 1η Ιανουαρίου. Το ίδιο γίνεται και για όλες τις άλλες γιορτές. Αυτό που δεν έχει σταθερή ημερομηνία είναι το Πάσχα. Κάποια μέρα της Άνοιξης όμως, πιστεύουν, ο Ιησούς αναστήθηκε. Πότε ήταν αυτή η ήμερα; Γιατί δεν μελέτησαν οι Πατέρες τις Γραφές τους, δεν ζήτησαν και την επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος, ώστε να αποφασίσουν ποια ημερομηνία έγινε η ανάσταση; Γιορτάζοντας κάθε χρόνο σε άλλη ημερομηνία, μόνο από σύμπτωση μπορεί να ταυτίσουν την ημέρα της υποτιθέμενης ανάστασης με την ήμερα του εορτασμού της. Η Εβραϊκή καταγωγή του Πάσχα είναι καθαρά ο λόγος, που δεν εορτάζεται σε συγκεκριμένη ημερομηνία, άλλα είναι κινητή εορτή.Οι σύγχρονοι Έλληνες χριστιανοί τηρούν με θρησκευτική ευλάβεια τους Εβραϊκούς συμβολισμούς του Πάσχα, δηλαδή:• Το βασικό στοιχείο του, το ψητό αρνί, που έσφαξαν οι Εβραίοι κατ’ εντολή του Θεού: Αρνί τρώνε από τότε κατ’ έθιμο κάθε Πάσχα οι Εβραίοι.• Τα αυγά, που συμβολίζουν το ναό της Ιερουσαλήμ, όπου γίνονταν οι θυσίες.• Το κόκκινο χρώμα, που συμβολίζει το αίμα του αρνιού, που έβαψαν τις θύρες τους οι Εβραίοι.* * *Εμπλεγμένοι οι Έλληνες στη σχιζοφρένεια του ελληνοχριστιανικού ιδεολογήματος γιορτάζουν εν αγνοία τους το αιμοσταγές Πεσάχ υμνολογώντας στις εκκλησίες ο,τιδήποτε Εβραϊκό, καθυβρίζοντας, παράλληλα τους εαυτούς τους και τον πολιτισμό των προγόνων τους. Νομίζουν δε, ότι αποτελεί γιορτή αγάπης και πιστεύουν ότι τα Εβραϊκά έθιμά του αποτελούν γνήσια κι αναπόσπαστα στοιχεία της Ελληνικής Παράδοσης.Τραγική ειρωνεία και εθνικό κώμα.Κίμων Ελευθερίου
Πηγή:http://freeinquiry.gr/webfiles/pro.php?id=483
αναρτηθηκε απο την Κορη της Αρτεμιδος(϶ϵ) , ~ΕΚAΤΗ~ ...φως και παλι φως η ψυχη που μαχεται... στις


Naxion είπε...
Καλημέρα Εκάτη! Ψιλοχαθήκαμε αλλά δεν ξεχνάμε... :) Για το θέμα της ανάρτησής σου μπορώ να γράψω τόμους ολόκληρους αλλά προς το παρόν ας αρκεστώ σ' ένα σχόλιο και μόνο από το "στόμα" του συντοπίτη μου, αείμνηστου Βασ. Ραφαηλίδη:"Όταν οι εμείς χτίζαμε Παρθενώνες, οι βάρβαροι πρόγονοι των Ευρωπαίων ζούσαν σε σπηλιές και τρώγανε βελανίδια - όπως με στόμφο υποστηρίζουμε... Δυστυχώς όταν εκείνοι θα χτίζουν Παρθενώνες στο φεγγάρι, εμείς υπό το ημίφως της ορθόδοξης καντήλας ούτε βελανίδια θα έχουμε να φάμε καθώς θα τα έχουν φάει όλα οι εξ Ελλήνων παμφάγοι"...Και η σπόντα του Ισραηλινού αξιωματούχου στο ΝΑΤΟ σε κάποιον έξυπνο δικό μας (γιατί είμαστε πολύ έξυπνοι ως λαός) "τουλάχιστον εμείς κρατήσαμε τη θρησκεία μας... εσείς?", ας μας βάλει σε σκέψεις για το ποιοι είμαστε, τι είμαστε, τι θέλουμε και πού βαδίζουμε...Ανάταση ψυχής εύχομαι.


EKTORAS είπε...
Τη γνώμη μου για τους Εβραίους τη γνωρίζεις...Να σου ευχηθώ καλό Ελληνικό Πάσχα, όπως το δίδαξε ο Ιησούς που οι Εβραίοι καθυβρίζουν


ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...
ΑΥΤΟΙ ,ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ , ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΩΣΑΝΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ-ΑΥΤΟΙ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΩΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΙΑ ! ΕΙΝΑΙ ΛΑΟΣ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΓΙΑ ΘΕΟ-ΠΩΣ ΛΟΙΠΟΝ Ν'ΑΠΟΔΕΧΤΟΥΝ ΓΙΑ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ;ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΟΥΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !
Αρίσταρχος είπε...
Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια.Δύο χιλιάδες χρόνια,ο διωκόμενος 'εθνικός' Έλληνας,εξαναγκάστηκε σε μία τυπολατρεία,ξένη με την ιδιοσυγκρασία του,αν και στο dna του οι μνήμες του υπαγόρευαν μίαν άλλην αντίληψη και συμπεριφορά που είναι ίδιον της φυλής.Δηλαδή πώς εξηγείται η ευσέβεια του Ορθόδοξου Έλληνα,του κατ'εξοχήν Ορθόδοξου Χριστιανού,που παράλληλα με την πίστη του,η βωμολοχία πάει σύννεφο.Αυτό σημαίνει ότι το γονίδιό του,έχει διαποτισθεί απο την αγανάκτησή του διωγμού που έχει υποστεί αιώνες τώρα,κατι που η συνείδησή του δεν το δέχτηκε ποτέ.Μπορεί να υιοθέτησε η να προσάρμοσε μια ξένη 'θρησκεία' στα μέτρα του,αλλά οι καταβολές και η παράδοση είναι ισχυρά στοιχεία,που του επιτρέπουν την αμφισβήτηση η την απόρριψη.Εαν πρέπει να επαναφέρουμε τις μνήμες μας και την παράδοσή μας,σε πρώτη φάση πρέπει να αποβάλλουμε την Παλαιά Διαθήκη.Ένα βιβλίο που αφορά μόνον τους Εβραίους και κανέναν άλλον.Και βεβαίως ότι αφορά συνήθειες και έθιμα αλλόφυλα και αλλότρια.Δεν μας ταιριάζουν.Αυτά και άλλα μας έχουν κάνει υποτελείς και μεταπράτες.Γραικύλους της συμφοράς,που περιμένουμε να γλείψουμε τα κοκκαλάκια απο τα αποφάγια των 'πολιτισμένων' βαρβάρων απο την μία,και να εξακολουθούμε να τρώμε απο τους λωτούς της λήθης που μας προσφέρουν απλόχερα κάποιοι 'περιούσιοι' απο την άλλη.Νεοέλληνα ξύπνα.Η ΧΕΙΡΏΤΕΡΗ ΜΟΡΦΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ-ΝΙΤΣΕ.Που ανεξελεγκτη απλώνεται και μολύνει τις καρδιές και το μυαλό των ανθρώπων.Φτάνει πια η κοροιδία και η αλλοτρίωση.Επιστροφή στα Πάτρια.Είναι η μόνη εκ του ασφαλούς επάνοδος στο αιώνιο Ελληνικό Πνεύμα.Και η μόνη διέξοδος απο τον Βιβλικό μεσαίωνα.Ξυπνήστε

~Ο ΥΜΝΟΣ ΤΗΣ ΕΚΑΤΗΣ~
A)Εινοδίαν `Εκάτην κλήιζω, τριοδίτιν, εραννήν, ουρανίαν χθονίαν τε καί ειναλίαν, κροκόπεπλον, τυμβιδίαν, ψυχαίς νεκύων μέτα βακχεύουσαν, Περσείαν, φιλέρημον, αγαλλομένην ελάφοισι, νυκτερίαν, σκυλακίτιν, αμαιμάκετον βασίλειαν, θηρόβρομον, άζωστον, απρόσμαχον είδος έχουσαν, ταυροπόλον, παντός κόσμου κληιδούχον άνασσαν, ηγεμόνην, νύμφην, κουροτρόφον, ουρεσιφοίτιν, λισσόμενος κούρην τελεταίς οσίαισι παρείναι βουκόλωι ευμενέουσαν αεί κεχαρηότι θυμώι.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~B)ΥΜΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΑΤΗΚΑΛΩ ΤΗΝ ΚΟΡΗ, ΤΗΝ ΦΟΒΕΡΗ ΣΤΗΝ ΟΨΗ, ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΣ, ΤΗΝ ΓΕΝΝΑΙΩΔΩΡΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ. ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ, ΚΑΙ ΠΟΥ ΟΛΑ ΕΚΕΙ ΚΑΤΩ ΤΗΣ ΑΝΗΚΟΥΝ. ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ, ΣΗΚΩΝΟΝΤΑΣ ΚΟΥΡΝΙΑΧΤΟ ΚΑΙ ΘΟΡΥΒΟ ΜΕΓΑΛΟ. ΣΤΟ ΑΚΟΥΣΜΑ ΤΗΣ ΤΡΕΜΟΥΝ ΟΙ ΜΙΑΡΟΙ, ΑΓΑΛΛΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΥΣΕΒΕΣΤΑΤΟΙ, ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΥΝΟΙΑ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΓΕΥΟΝΤΑΙ, ΜΕ ΥΛΙΚΗ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ ΤΙΜΗΜΕΝΟΙ. ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΟΡΑΤΟ Η ΣΕΛΗΝΗ, ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ, ΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΥΠΑΡΚΤΗ. ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ Η ΑΓΑΠΗ ΔΥΝΑΤΗ, ΜΕ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ, ΣΠΟΝΔΕΣ ΚΑΙ ΙΚΕΣΙΕΣ, ΠΟΥ Η ΚΟΡΗ ΠΡΟΘΥΜΑ ΑΚΟΥΕΙ. ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΤΟΝ ΕΝΑΡΕΤΟ ΣΥΝΤΡΕΧΕΙ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΛΗΣΤΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ. ΕΥΤΥΧΗΣ ΟΠΟΙΟΣ ΣΗΜΑΔΙ ΤΗΣ ΝΟΙΩΣΕΙ, ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΗ ΤΗΣ ΕΥΝΟΙΑΣ ΤΗΣ.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ΥΜΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΑΤΗΚαταχθόνια γήινη και ουράνια,έλα Βριμώ που τριγυρνάς στους δρόμους και τα τρίστρατα,ΦΩΣΦΟΡΕ,ΝΥΧΤΟΠΛΑΝΗΤΗ,ΕΧΘΡΙΚΗ προς το ΦΩΣ ,φίλη και σύντροφος της ΝΥΧΤΑΣπου χαίρεσαι με των σκυλιών το ούρλιασμα και με το κόκκινο αίμα,που περπατάς ανάμεσα στους πεθαμένους στα νεκροταφεία,που αίμα ποθείς και φέρνεις φόβο στους θνητούς,Γοργώ και Μορμώ και Μήνη και πολύμορφε,μακάρι ευμενής να μας συναντήσεις στη θυσία μας.

** ** Η Frida Georgoudi έστειλε μήνυμα στα μέλη του "ANGEL" - CONSTANTINOS CHRISTOFOROU!!! EUROVISION 2010!!! --------------------Θέμα: ANGEL kai fANNAtics.... LATEST NEWS!!! Την στήριξη του στη συμμετοχή του Κωνσταντίνου Χριστοφόρου δήλωσε και το επίσημο fan club της Άννας Βίσση "fANNAtics"! Διαβάστε το ευχαριστήριο σημείωμα του Κωνσταντίνου προς τους fannatics: ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΤΟΥΣ FANNATICS ( http://www.facebook.com/l/6faaf;www.fannatics.gr/ ) ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ "ΑΝGEL" ΓΙΑ ΤΗΝ EUROVISION ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ.Ο ΔΕΣΜΟΣ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΣΤΕΝΟΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΑΠΟ ΠΟΤΕ.ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΚΥΠΡΙΟΙ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΟΥ ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ, ΟΤΑΝ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΣΤΙΣ 7... ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ.ΘΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΩ ΤΟ "ΑΝGEL" ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΑΣ.ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ! KΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ --------------------------------------------------------------------------------------- Πανέτοιμος για τη Εurovision o Κωνσταντίνος! ‘Εφτασε η ώρα του Κυπριακού τελικού για την EUROVISION. Έφτασε η ώρα του ‘Αngel’.O KΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ,ο δημοφιλής Κύπριος τραγουδιστής είναι πανέτοιμος να διεκδικήσει την εκπροσώπηση της Κύπρου στον φετινό 55ο τελικό της Εurovision που θα γίνει στο Όσλο της Νορβηγίας τον Μάιο. Ο τραγουδιστής μας μαζί με την ομάδα του πραγματοποιεί αυτές τις μέρες στην Κύπρο τις τελευταίες πρόβες για την μεγάλη βραδιά και αισθάνεται χαρούμενος και αισιόδοξος για την μάχη που θα δώσει την Κυριακή 7 Φεβρουαρίου (ΡΙΚ1, 21:00).Το τραγούδι ‘Αngel’ σε μουσική Κωνσταντίνου Χριστοφόρου και στίχους Ζήνων Ζιντίλη είναι μια τρυφερή και συγκλονιστική μπαλάντα. Μια ‘προσευχή’ για τους αγαπημένους μας που χάσαμε αλλά είναι εκεί ψηλά στον ουρανό και μας προσέχουν, όπως μόνο οι άγγελοι μπορούν! Οι συντελεστές του τραγουδιού αισθάνονται περήφανοι για τη συμμετοχή τους και έχουν εμπιστοσύνη στο κόσμο της Κύπρου που θα ακούσει και θα κρίνει το κομμάτι.Μαζί με τον Κωνσταντίνο στην σκηνή σε ρόλο ‘έκπληξη’ θα είναι ο Δημήτρης Μανιάτης, ο νεαρός που αγαπήθηκε μέσα από την συμμετοχή του στο δημοφιλές ‘Χ-Factor2’. Η σκηνική παρουσίαση του τραγουδιού θα βασιστεί σε ένα λιτό αλλά εντυπωσιακό συνδυασμό σκηνικού, φωτισμού, γραφικών και κοστουμιών ενώ η χορογραφία θα είναι επίσης απλή αλλά και συμβολική. Υπεύθυνος για το αποτέλεσμα της σκηνικής εμφάνισης θα είναι ο Χάρης Σάββα, χορογράφος-χορευτής με αξιόλογες εμπειρίες σε σόου, θέατρα αλλά και στην Eurovision.Στην σκηνική παρουσίαση του κομματιού εκτός από τον Κωνσταντίνο και τον Δημήτρη Μανιάτη θα συμμετέχουν οι Γιώργος Παπαδόπουλος, ο εκπληκτικός χορευτής που πλαισιώνει την Άννα Βίσση στο Fabulous Show, Γιώργος Γεωργίου, Χρήστος Χριστοδουλίδης και ο μουσικός Γιάννης Αλεξάκης. Τα ρούχα του Κωνσταντίνου σχεδίασε ο βραβευμένος νεαρός Κύπριος σχεδιαστής Ανδρέας Γεωργίου ενώ την επιμέλεια του styling ανέλαβε ο Νικόλας Ιωαννίδης. Επιμέλεια οπτικού υλικου ο Vladan Miladinovic. Για περισσότερες πληροφορίες για το τραγούδι ‘Αngel’, τους δημιουργούς του αλλά και τα τελευταία νέα για την φετινή Eurovision δείτε την επίσημη ιστοσελίδα http://www.facebook.com/l/6faaf;www.angel4eurovision.com Σχετικό άρθρο μπορείτε να διαβάσετε και στο http://www.facebook.com/l/6faaf;starnews.gr: http://www.facebook.com/l/6faaf;www.starnews.gr/?p=5745-------------------- Για να απαντήσετε σε αυτό το μήνυμα, ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο:http://www.facebook.com/n/?inbox%2Freadmessage.php&t=1309224901471&mid=1ce98deG56358b7cG1750f02G0 .-

** Ο Nikos Nikolopoulos A έστειλε μήνυμα στα μέλη του ΦΙΛΟΙ ΝΙΚΟΥ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ. --------------------Θέμα: "ΛΟΓΩ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΠ Αγαπητέ Πρόεδρε σαν ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΙ BLOGGERS θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για την παρακάτω Πρωτοβουλία-Προτροπή μας με την ελπίδα ότι θα γίνει πράξη η δέσμευση σας για απο-ενοχοποίηση των ιδεών μας. Ας μην χαρίσουμε άλλη μια επέτειο στους ακραίους που το Σάββατο το απόγευμα θα καπηλευθούν τους νεκρούς όλω των Ελλήνων στο μνημείο που έστησε ο Δ. Αβραμόπουλος. Περιμένουμε να ανταποκριθείτε θετικά και την Κυριακή το πρωί κάποιος εκπρόσωπος της ΝΔ να τιμήσει τους νεκρούς αξιωματικούς δείχνοντας πως εκτιμάτε τις ανθρώπινες θυσίες. Ενημερώστε μας έγκαιρα για να γίνει και η ανάλογη προβολή και να υπάρξει και προσέλευση κόσμου... Για άλλη μια φορά σας ευχόμαστε καλή δύναμη στο δύσκολο έργο σας Με εκτίμηση ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΙ BLOGGERS Ακολουθεί το κείμενο των ΑΔΕΣΜΕΥΤΩΝ που έχει δημοσιευθεί σε πολλά blogs στο ιντερνετ: Οι Αδέσμευτοι Bloggers για τη μαύρη επέτειο των Ιμίων. Την Κυριακή, 31 Ιανουαρίου, συμπληρώνονται 13 χρόνια από την ημέρα που 3 αξιωματικοί του Πολεμικού μας Ναυτικού, έπεσαν ηρωικά κατά την κρίση των Ιμίων τον Ιανουάριο του 1996. Η θυσία του υποπλοίαρχου Χριστόδουλου Καραθανάση, του υποπλοίαρχου Παναγιώτη Βλαχάκου και του αρχικελευστή Έκτορα Γιαλοψού, η πρώτη Ελλήνων αξιωματικών μετά από την Κυπριακή τραγωδία, 13 χρόνια μετά, κοντεύει να ξεχαστεί. Παρότι στη μνήμη τους ο Δήμος Αθηναίων, επί Δημαρχίας Δημήτρη Αβραμόπουλου, ανέγειρε μνημείο στη συμβολή των οδών Ρηγίλλης και Β. Σοφίας, ουδεμία κυβέρνηση έχει τιμήσει μέχρι σήμερα την μνήμη τους εκεί. Αντίθετα, γίνεται συνήθως μόνο ένα μνημόσυνο στον Ναύσταθμο, για λίγους και...καλούς. Κι αναρωτιόμαστε: τα Μνημεία για ποιο λόγο ανεγείρονται, αν όχι για να τιμάται εκεί η μνήμη των πεσόντων για τους οποίους φτιάχτηκαν; Δεν δικαιούται ο απλός κόσμος να τιμήσει τους Ήρωες των Ιμίων, στο Μνημείο που ανεγέρθη γι' αυτούς; Οι πολιτικές ηγεσίες που μας ζητούν καθημερινά "θυσίες" στα οικονομικά μας και την τσέπη μας πως περιμένουν να εισακουστούν από τον λαό, όταν ο λαός βλέπει ότι δεν εκτιμούν και τιμούν ούτε κάν τις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΘΥΣΙΕΣ; Η επίσημη Πολιτεία αγνοεί επιδεικτικά την 31η Ιανουαρίου, που είναι μια θλιβερή επέτειος για τις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις. Γι' αυτό, περιμένουμε από τη νέα ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας και τον Αντώνη Σαμαρά, να μην ξεχάσουν την 31 Ιανουαρίου 1996.Να μην ξεχάσουν τη θυσία του Καραθανάση, του Βλαχάκου και του Γιαλοψού. Να τιμήσουν τη μνήμη των σύγχρονων Ελλήνων Ηρώων. Καλούμε τον Αντώνη Σαμαρά και τους βουλευτές της ΝΔ να τολμήσουν καταθέτοντας ένα στεφάνι στο Μνημείο που βρίσκεται μόλις λίγα μέτρα από τα κεντρικά γραφεία του κόμματος. http://www.facebook.com/l/4db83;adesmeutoi.blogspot.com/2010/01/bloggers_27.html-------------------- Για να απαντήσετε σε αυτό το μήνυμα, ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο:http://www.facebook.com/n/?inbox%2Freadmessage.php&t=1332975889667&mid=1ce93e7G3dd6e022Gfbd531G0 .-

**Μήνυμα Ιστορία : http://www.youtube.com/watch?v=ZFP_IafquLE ,
Σταμάτης Skoulikas:
*** http://www.youtube.com/watch?v=sGKzXtEShnM . ,

** Θέμα: 1 YOU HAVE TO SEE THIS TO BELIEVE IT - PREPEI YIA NA TO DEIS NA TO PISTEPSEIS 1 YOU HAVE TO SEE THIS TO BELIEVE IT - PREPEI YIA NA TO DEIS NA TO PISTEPSEIS

http://www.facebook.com/l/3aec0;www.youtube.com/watch?v=4fM3OnMvttU&feature=related

2 YOU HAVE TO SEE THIS TO BELIEVE IT - PREPEI YIA NA TO DEIS NA TO PISTEPSEIS http://www.facebook.com/l/3aec0;www.youtube.com/watch?v=DZDzijIvpNg&feature=related-------------------- Για να απαντήσετε σε αυτό το μήνυμα, ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο:http://www.facebook.com/n/?inbox%2Freadmessage.php&t=277780507006&mid=1cf48cdG56358b7cG1759474G0 .-

**

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου