ARFARA-KALAMATAS-MESSHNIAS

ARFARA-KALAMATAS-MESSHNIAS
ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΣΤΡΑΤΙ ΒΑΔΙΖΩ ΑΓΚΑΘΙΑ ΑΓΓΙΖΩ ΚΑΙ ΜΑΤΩΝΩ , ΡΟΔΑ ΜΥΡΙΖΩ ΚΑΙ ΑΝΑΣΕΝΩ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΩ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ....... stamos

Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2009

ΕΛΛΑΣ - ΒΛΑΣΗΣ

हेल्लास हेल्लाक ब्लाश्स Βλάσιος -ΒΛΑΣΗΣ - ΕΛΛΑΣ






~ ** Οι ιδέες πεθαίνουν όταν σταματήσεις να αγωνίζεσαι για αυτές.

~ Ο ήλιος φωτίζει τα σώματα τα , η δε σοφία τις ψυχές .Ο κόσμος είναι ένα ανάκτορο της σοφίας του Υψίστου . Ο Θεός άναψε κάθε μία ψυχή με το δικό του πυρ . Έτσι λάμπουν όλοι οι άνθρωποι με τη σοφία του σε αυτό το θέατρο , όπως ο Θεός τους έπλασε .-Μερικούς τους έκανε μεγάλα φώτα , σε άλλους μικρά.-(Κάρλος Λιναίος ) .-
~** Την φωτιά της δημιουργίας τη συντηρούν οι ανυπόταχτοι, οι ανικανοποίητοι, οι τυχοδιώκτες της ψυχής και του πνεύματος. - (Γ. Θεοτοκάς) .-

* ΘΕΣΑΛΟΝΙΚΗ ,η συμπρωτεύουσα της Ελλάδας.. , Η ΦΤΩΧΟΜΑΝΝΑ πύλη της εισόδου σε όλα , στην Ελλάδα από την υπόλοιπη Ευρώπη .- Ένα χρόνο φοιτητής της Φυσικομαθηματικής ...!! Μια αξέχαστη για μένα φοιτητική χρονιά ..!! Πατρίδα της μάννας γέννας ...!! Την αγαπώ και την βλέπω πολλές φορές από πολύ κοντά ...!! Τη θαυμάζω ...!!! Τη γουστάρω ,μετά & μαζί με την Καλαμάτα όπου γεννήθηκα και μεγάλωσα μέχρι τα 18/ μου....!! vlasis 2009.-
ΚΑΛΑΜΑΤΑ ...!!! ... η πόλη που γεννήθηκα (Αρφαρά) το 1977 ,!!! .. η πόλη με τα δεκάδες χιλιόμετρα αμμουδιάς και παραλίας...!!! . η Καλιφόρνια της Ελλάδας ...η αληθινή Φλώριδα ....!! Πατρίδα του γιατρού πατέρα μου ...!!! Την Αγαπώ !!.. Εδώ κατοικώ , εδώ Ζώ ...!! , εδώ πιστεύω πως θα μείνω φεύγοντας... !! Εδώ πρωτοξεκίνησε η επανάσταση του 1821 ... στις 23 Μαρτίου ..... από την πλατεία των Αγίων Αποστόλων Καλαμάτας ....

* ΚΑΛΑΜΑΤΑ , ψηλά από το κάστρο , από την περιοχή του θεάτρου .. ,Εδώ έζησα τα παιδικά και σχολικά μου χρόνια ...στο Μπενάκειο Δημοτικό Σχολείο ... στο 4ο Γυμνάσιο -Λύκειο Καλαμάτας ...στο Νηπειαγωγείο ..... Πάντα έρχεται στο μυαλό μου ....πάντα την αναζητώ ....και στο όνηρό μου ...!!! Αστραπές κακό αντάρα Ζήτω !!!! η πατρίς μου ...η Ελλάδα .. !!! .- vlasis 2009.-

** Το επάγγελμά μου Ναυτικός ...Αξι/κος στο Πολεμικό Ναυτικό ,..Μηχανικός ... Θάλασσα ...και καράβια ... η αγάπη μου ...η δουλεία μου ... η Ζωή μου ...και η αναπνοή μου ..!!! VLASIS ARFARA ,2009 .-
* Arfara , ΑΡΦΑΡΑ .. η εκκλησία του Δήμου Αρφαρών ..οι Άγιοι Θεόδωροι . - Εδώ γεννήθηκε και μεγάλωσε ο πατέρας μου ,.. εδώ έζησαν και πέθαναν ..ο παπούς μου Νικόλαος ( αρτοποιός ) , και η γιαγιά μου Βασιλική , που μόνον αυτή εγνώρισα ..,- Εδώ ήρθε και πέθανε και η γιαγιά μου , η ηρωϊκή Βλάσενα (Αναστασία) , μάννα της μάννας μου , ...που με ντάντεψε , με χάϊδεψε , με αγκάλιασε ,....μου έλεγε ωραία παραμύθια ..!!!

Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ , ΝΕΑ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΦΑΡΑ -Ν. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ,μια όμορφη πλατεία που δημιουργήθηκε το 2002 με 2004 , ένα έργο του πρώτου Δημάρχου του Καποδιστριακού Δήμου Αρφαρών , Γιάννη Αργυράκη ...vlasis 2009 .-
Το σπίτι μου ..!! η κατοικία των γωνιών μου μετά το 2000 ,και έπειτα από τους καταστροφικούς σεισμούς στην Καλαμάτα το 1986 ...!!Στον Άγιο Κωνσταντίνο , Αρφαρών ( επί της Ε.Ο , στο 16ο χιλιόμετρο , από την Καλαμάτα ) , Το ΄φτιαξε , όπως λέει ο πατέρας μου , για όλους μας , αλλά και για μένα ...!! Τον ευχαριστώ !...τον αγαπώ !!.. , μαζί και τη μητέρα ..!!
Πατέρας & μάννα μου μαζί στου σπιτιού μου και του σαλονιού μου την πνοή ...εκεί στου Αγιου Κωνσταντίνου Αρφαρών ..την ήρεμη ζωή ..! ! 1 Δέσποινα 1951 -2 Σταμάτιος 1947.-
ΑΡΦΑΡΑ 2006 ,Στην κεντρική πλατεία του χωριού , φαίνεται το σπίτι του μικρότερου αδερφού , αστυνομικού ,..του Βασιλάκη μας .. έργο κι αυτό του πατέρα του καλού & ....
ΠΗΔΗΜΑ - ΑΡΦΑΡΩΝ- Ν. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ...Οι πηγές του Άρη ποταμού στο Πήδημα ...στο εξωχικό κέντρο " Ο ΜΥΛΟΣ " ΤΟΥ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ ... απ΄εδώ γίνεται υδρομάστευση , για το δύκτιο ύδρευσης ,Καλαμάτας ...Αρφαρών κ.α. .. ΕΔΏ είναι οι πηγές και τα νερά του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη , με την νεροτριβή και τον νερόμυλο .. μοναδικά σε όλη την Ελλάδα ιδιώκτητα νερά και πηγές ....Χώρος ξεκούρασης ...φαγητού ...διασκέδασης ...εκδρομών... 2008.-
ΑΘΗΝΑ ,2008 , Παραμονές Χριστουγέννων & Νέου Έτους ./-
Στο Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεττάνια , στην ΑΘΗΝΑ , για καφέ , με μια όμορφη παρέα ... !!
Στον Άγιο Φλώρο Αρφαρών - Μεσσηνίας ,Πάμισος ποταμός , οι πηγές στον Άγιο φλώρο με την ανάπλασή του ποταμού & των πηγών , σε μήκος 800 και πλέον μέτρων ...Ένας θαυμαστός χώρος για περίπατο , αναψυχή , ξεκούραση , εκδρομη .... 2008 .-
~* Σε τούτη την φωτογραφία μου ,στη Θεσσαλονίκη , μαζί με θείο Σύμεών και θεία Άννα (σύζυγος).- 2008 ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΙΩΝΩ :
ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΙΩΝΩ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΜΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΚΟ , ΟΛΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΑΦΟΡΑ . ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ , ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΙΩΝΩ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΘΕΙ , ΣΚΟΡΠΙΣΤΕΙ , ΞΕΧΑΣΤΕΙ ,ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ! ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΙΩΝΩ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΑΝΑΨΑ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΛΥΠΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΧΑΡΕΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΧΩ ΠΙΑ ΑΝΑΓΚΗ!ΣΚΟΡΠΙΣΑ ΤΙΣ ΑΓΑΠΕΣ ΜΕ ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΤΟΥΣ ΣΚΟΡΠΙΣΜΕΝΕΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ! ΞΕΚΙΝΑΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ! ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΙΩΝΩ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ,ΟΥΤΕ ΓΙΑΤΑ ΚΑΚΑ ΟΛΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΑ! ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ,ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΙΩΝΩ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΧΑΡΕΣ ΜΟΥΑΡΧΙΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!! HELLAS .VLASIOS , 2009 .- ** Πιστεύοντας στα βιολογικά .... προϊόντα ...κ.α. : Η ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ, ΦΥΣΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΠΙ ΧΙΛΙΕΤΙΕΣ ΕΧΕΙ ΘΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ 4-5 ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΛΗ Η ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΤΑΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΛΙΠΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΦΥΤΟΦΑΡΜΑΚΑ.ΟΜΩΣ ΤΑ ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΜΑ ΚΟΝΤΟΦΘΑΛΜΑ ΜΕΓΑΛΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΠΟΥ ΤΑ ΔΙΑΚΑΤΕΧΕΙ ΘΕΩΡΗΣΑΝ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟ ΕΛΕΓΞΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΝΑ ΑΠΟΚΟΜΙΣΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΕΡΔΟΣ,ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ.ΕΤΣΙ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΗΝ ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ,ΧΗΜΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ Ή ΑΛΛΙΩΣ ΤΟΝ ΦΑΥΛΟ ΚΥΚΛΟ ΤΩΝ ΠΕΤΡΕΛΑΪΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ ΛΙΠΑΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΦΥΤΟΦΑΡΜΑΚΩΝ.. VLASIS ....{NIKOS Βιολόγος} , ο μεγάλος μου αδελφός , πολύ αγαπητός ...09 .-
* Στη φωτογραφία μας , οικογενιακή ...στην τραπεζαρία ..όλα έτοιμα για το μεσημεριανό ...Dezi..-Bill Μάννα & γιός Αρφαρά 2009 .-

" H γη δεν ανήκει στον άνθρωπο, αλλά ο άνθρωπος ανήκει στη γή . Κάθε κακό που βρίσκει τη γη , βρίσκει και τον άνθρωπο.- Και κάθε πλήγμα του ανθρώπου στο υφάδι της ζωής είναι πλήγμα ενάντια στον εαυτό του ".- {ΣΗΑΤΛ , Ινδιάνος Αρχηγός }.-
* " Το μηδέν τούτων μετέχοντα ούκ απράγμονα αλλ΄άχρείον νομίζομεν "'. ( ΘΟΥΚΙΔΙΔΗΣ).-
* " Πολλές φορές η τύχη είναι ανώτερη των περιστάσεων ".- ( ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ) .-

~ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ?
Αρχιμηνιά Κι αρχή καλός μας χρόνος Πιότερη νάναι η χαρά Λιγότερος ο πόνος .-
Άγιος Βασίλης έρχεται Από την Καισαρεία Μα ντρέπεται μαζί με μας Γι΄αυτή την ιστορία .-
Δεν έχουν αίμα οι γιατροί Να κάνουν τη δουλειά τους Κι άρρωστοι δεν βρίσκουνε Εύκολα την υγειά τους .-
Ευχόμαστε από καρδιάς Τ΄όνειρο να μην μείνει Και ο καθένας που μπορεί Το αίμα του να δίνει .-
Ποιό είναι αυτό το όνειρο Ποιό ειν΄αυτό το θέμα: Η αυτάρκεια είναι τ΄όνειρο Η αυτάρκεια το αίμα .-
Καράβι καλοτάξιδο Να είναι η ζωή σας Υγεία , αγάπη ανθρωπιά μα και χαρά Να΄ναι πάντα μαζί σας ...και εις έτη πολλά !Από το όμορφο Αρφαρά .....Μεσσηνίας .- 2009.- ~ Όταν δεν έχει κανείς αυτό που αγαπά , πρέπει να αγαπά αυτό που έχει .(ΣΙΛΕΡ ).- ~ Τ α ωραία πράγματα , λέγονται με απλά λόγια .- ~ Οι μεγαλύτεροι ψεύτες κάνουν τους μεγαλύτερους όρκους .- ~ Η ομορφιά είναι άχρηστη , δίχως την καλοσύνη .-

ΟΙΝΟΥΣΕΣ το ομορφο , ιδανικό νησί του Αιγαίου ..για ξεκούραση και ησυχία ,..

1 σχόλιο:

  1. Η ΖΩΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΞΗ , Η ΑΝΟΙΞΗ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ.!!!
    Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ , ΜΙΑ ΑΓΩΝΙΑ ...!!! ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΈ !! ΟΤΙ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΓΕΝΝΙΩΜΑΣΤΕ & ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΠΕΘΑΙΝΟΥΜΕ !!!!!!. SNS arfara ,stamos Dentist !

    ΑπάντησηΔιαγραφή